Asiakaspalvelu missä?
Ostimme kytkynä lokakuun lopussa 2012 Lumian joka toimii ok ja muutenkin on hyvä jonka perusteella otimme sitten toisen joulukuun lopussa 2012 ja joka hajosikin 2 kk käytön jälkeen. Puhelin toimitettiin Itäkeskuksen Sonera pisteeseen josta se lähetettiin huoltoon ja josta tuli ilmoitus ettei kuulu takuuseen. Vikana siis oli että usb-piuhan uloke jäi puhelimen sisään latauksen yhteydessä. Tein tuosta "ei kuulu takuuseen" selvityspyynnön Soneralle kohta kolme viikkoa sitten ja viimeisin yhteys mitä on tullut 26.3. tekstiviestillä että asiaa ilmeisesti tutkitaan.... Nyt on puhelin maannut jo viikon Itäkeskuksen Sonera pisteessä korjattuna, mutta sieltä ei kukaan vastaa edes puhelimeen ja kerro onko puhelimen korjauksesta kuluja ja jos on niin kuinka paljon?!? Tätä samaa ollaan jo kysytty Facebookissakin viestillä, mutta ei sieltäkään vastausta kuulu. No kohta varmaan puhelin lähetetään sieltä jonnekin ja siitäkin sit varmaan pitää maksaa maltaita että sen saa ehkä joskus takaisin. Asiakkaana ollaan oltu n. 15 v. mut nyt rupee tuntuu että pitäis varmaan vaihtaa operaattoria kun ei nykyään mikään enään toimi :(
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.