Skip to main content

Asiakaspalvelu missä?

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Ostimme kytkynä lokakuun lopussa 2012 Lumian joka toimii ok ja muutenkin on hyvä jonka perusteella otimme sitten toisen joulukuun lopussa 2012 ja joka hajosikin 2 kk käytön jälkeen. Puhelin toimitettiin Itäkeskuksen Sonera pisteeseen josta se lähetettiin huoltoon ja josta tuli ilmoitus ettei kuulu takuuseen. Vikana siis oli että usb-piuhan uloke jäi puhelimen sisään latauksen yhteydessä. Tein tuosta "ei kuulu takuuseen" selvityspyynnön Soneralle kohta kolme viikkoa sitten ja viimeisin yhteys mitä on tullut 26.3. tekstiviestillä että asiaa ilmeisesti tutkitaan.... Nyt on puhelin maannut jo viikon Itäkeskuksen Sonera pisteessä korjattuna, mutta sieltä ei kukaan vastaa edes puhelimeen ja kerro onko puhelimen korjauksesta kuluja ja jos on niin kuinka paljon?!? Tätä samaa ollaan jo kysytty Facebookissakin viestillä, mutta ei sieltäkään vastausta kuulu. No kohta varmaan puhelin lähetetään sieltä jonnekin ja siitäkin sit varmaan pitää maksaa maltaita että sen saa ehkä joskus takaisin. Asiakkaana ollaan oltu n. 15 v. mut nyt rupee tuntuu että pitäis varmaan vaihtaa operaattoria kun ei nykyään mikään enään toimi :(

3 kommenttia

  • April 9, 2013
Hei Azuska!

Facebookissa olleeseen kysymykseesi on vastattu hetki sitten. Reklamaatio saadaan käsiteltyä pikapuoliin joten vastauskin on tulossa hetkenä minä hyvänsä. Ei huolta, asia on kyllä hoidossa!

  • April 9, 2013
Hei.

Kiitos nopeista vastauksista joita saatiinkin sitten usesta mediasta kun huutelee tarpeeksi ;) Eniten rupesi vaan ärsyttämään tuon Sonera pisteen puhelimeen vastaattamuus ja ymmärrämme toki että asiakkaitakin liikkeesä on, mutta se että viikon aikana eri aikoihin soitettaessa ei kukaan kerkiä vastaamaan, vetää hermoa tiukalle.... ja puhelimen haltia on jo ollu ilman puhelinta sen kolme viikkoa niin kiukuttaa myös, mutta onneksi taloudesta löytyy toinenkin puhelin. Ja oisihan sitä voinut tietenkin soitella, mutta itsekkin toimin asiakaspalvelussa jossa ei ole mahdollisuutta soitella ja jonotella yksityisasioita, mutta nyt on asia kohdaltamme selvä ja odottelemme vastaustanne siihen alkuperäiseen kysymykseemme palautteen kautta =)

  • April 10, 2013
Hei Azuska: Ymmärrän, että hermojasi alkoi jo kiristää, kun et millään keinolla meinannut saada meihin yhteyttä. Onneksi asia on nyt kuitenkin hoidossa.