Hei!
Tarina juontaa juurensa näin:
Olimme avovaimon kanssa tehneet muuttoilmoituksen kiinteälle laajakaistalle, ja sen piti marraskuussa toimia. Ei kuitenkaan toiminut.
Tästä seurasi puheluita Soneran asiakaspalveluun.
-Useimmiten asiakaspalveluun ei edes päässyt läpi.
-Soneran asiakaspalvelusta aina "yhdistettiin laajakaistapuolelle" johon ei tunninkaan odotuksellä läpi päässyt.
-Soittopyyntöihin ei koskaan vastattu.
-"Soitamme sinulle aivan kohta" on Suomi-Sonera -sanakirjasta katsottuna "emme soita, ähäkutti."
Kaksi viikkoa asiakaspalvelua pommittaneena minulle viimein kerrottiin vaivautuneesti, että asennushommat ovat ulkoistettu Relacomille. Asentajaa ei kuitenkaan näkynyt eikä kuulunut.
Lopulta soitin itse Relacomille, jolloin asentaja oli jo muutaman tunnin kuluttua saapunut tontille.
Asentaja laittoi netin toimintaan, ja Soneran asiakaspalvelusta oli sanottu, että heti kun netti toimii, pitää ottaa heihin yhteyttä.
Noh, soitin sitten jälleen Soneran asiakaspalveluun, josta minulle luvattiin internet-laskusta vähintään 40 euroa korvauksia. Olin tyytyväinen tähän.
Myöhemmin postiluukusta mätkähti iso puhelinlasku Soneralta. Palvelunumeroihin (Soneran aspaan) oli soiteltu rutosti.
Soitin jälleenkerran Soneran asiakaspalveluun. Tällä kertaa vähemmän ystävällisen puhelun.
Kysyin, että minkä ihmeen takia minua muistetaan tällaisella laskulla siitä hyvästä, että olen SONERAN liittymällä soitellut SONERAN asiakaspalveluun SONERAN toimimattoman internetin takia.
Asiakaspalvelija sanoi, että miinustan laskusta 20 euroa niin kelpaa. Miinustin, mutta ei se silti kattanut kaikkea kulua mitä asiakaspalveluunne oli kulunut.
Nyt sitten tipahti se ADLS-lasku. Hyvityksiä ei näy missään, vaan ihan täysi lasku tipahti luukusta.
Soitin asiakaspalveluun (jälleen kerran) ja kysyin että mitäs tämä on.
Kaikenkukkuraksi on aivan vitun sama soitanko mihin asiakaspalvelun numeroista, kun puhelu menee aina matkapuhelinpuolelle, jossa kukaan ei tiedä mitään.
Jätin soittipyynnön siinä toivossa, että minuun otettaisiin yhteyttä asian tiimoilta.
Puhelua ei koskaan tullut.
Yritin viisi minuuttia sitten soittaa jälleen asiakaspalveluun, mutta eipä sieltä läpi päässyt, joten päätin tulla internettiin avautumaan asiasta, jos joku vaikka ottaisi kerrankin tämän tosissaan.
Toivoisin, että minuun otettaisiin asiasta yhteyttä ja saataisiin asia kuntoon.
Asiakaspalvelu on surkea.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.