Asiakaspalvelu todella huonoa
Se oli viimeinen pisara! Soitin asiakaspalveluun laskutusasioilla ja kun sain yhteyden niin kyllä vastattiin mutta sitten lyötiikin luuri korvaan! Jonotin päälle 20 minuuttia ensin ja sit en pääse edes asioimaan! Voi v***u! Tästä johtuen, ja ehkä muutamasta muusta, irtisanon liittymäni ja suosittelen samaa kavereilleni. Täysin luokatonta palvelua ja paremmin rahat saa kyllä sijoitettua ku soneran palveluihin.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.