Hei!
Minulla oli muutama kysymys, jotka ajattelin kysyä internetin kautta. Huomasin ilokseni Soneran Online Chatin ja ajattelin, että siinä helppo ja nopea tapa minulle asioida Soneralla. Kirjauduin ja minulle tuli eteen uusi ikkuna, jossa luki että asiakaspalvelijat ovat kaikki varattuja ja palvelevat mahdollisimman pian. Arvioitu odotusaika oli 0minuuttia ja olin sijalla 1. Muutaman minuutin kuluttua nauratti ja ajattelin, että on mennyt pieleen arvioitu aika. 5minuutin jälkeen ajattelin, että alkaapa yhteistyö hyvin. 10 minuutin jälkeen alkoi ketuttamaan ja noin 20 minuutin jälkeen annoin asian olla. MITEN TÄMÄ VOI OLLA MAHDOLLISTA!! Kiukuttaa niin mielettömästi, että tein kysymykset kilpailevalle yritykselle.
Sivu 1 / 1
Ai ja sitten aloin etsimään palautelomaketta johon mukamas oli suora linkki. No ei heittänyt palaute lomakkeeseen. Etsin sitä sitten vielä 5 minuuttia ja sitten päätin kirjoittaa tänne. Kaipa täältä palaute menee toivottavasti perille!
Hei! Olen yrittänyt soitella asiakaspalveluun, mutta jono on pitkä.
Olisin kysynyt miten toimia, kun lähdemme puoleksi vuodeksi ulkomaille? Miten liittymän voi laittaa puoleksi vuodeksi perusmaksulle. Ihmettelin viimeiksi, kun olimme ulkomailla, kun kännykkälaskut oli yhtä suuri, kun Suomessa asuessa. Sain vastauksen, että kännykkäliittymät pitää muuttaa niin, että otetaan vain perusmaksu. Miten se onnistuu?
Olisin kysynyt miten toimia, kun lähdemme puoleksi vuodeksi ulkomaille? Miten liittymän voi laittaa puoleksi vuodeksi perusmaksulle. Ihmettelin viimeiksi, kun olimme ulkomailla, kun kännykkälaskut oli yhtä suuri, kun Suomessa asuessa. Sain vastauksen, että kännykkäliittymät pitää muuttaa niin, että otetaan vain perusmaksu. Miten se onnistuu?
Hei martsu !
Se on totta, että asiakaspalvelumme on ajoittain ruuhkautunut. Pyrimme kuitenkin koko ajan hoitamaan asiat ripeästi, mutta laadulla, ja näin saada jonotilanne paremmaksi.
Chatin jonotilanne on normaalisti paljon lyhyempi kuin tuo mainitsemasi aika. Yleensä jonoa ei juurikaan ole, vaan yhtyden asiakaspalveluun saa heti. Nyt kovasti siis mietityttää, että miten jono on voinut noin pitkä olla.... Osaatko sanoa päivää ja kellonaikaa kun Chatissa olit? Tietäisimme sitten vain tutkia asiaa. Chat palvelee arkisin klo 9-20.
Palautetta voi meille antaa eri kanavien kautta; Facebook, Twitter, Soittopyyntö, Lähetä viesti asiakaspalveluun, ja tietysti tämä Keskustelupalsta. Kaikki kanavat ovat oikeita siihen asiaan ja palautteet toimitetaan eteenpäin, tulivat ne sitten minkä tahansa kanavan kautta. Palautteet ovat erittäin tärkeitä viestejä meille, niiden perusteella saamme toimintaamme ja tuotteitamme kehitettyä asiakkaiden toivomaan suuntaan.
Tämän linkin kautta löydät tien näihin kanaviin: http://www.sonera.fi/asiakastuki#kysy-v ... d=some5818
Omat Sivut: https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=some5818 -> Apua ongelmiin
Se on totta, että asiakaspalvelumme on ajoittain ruuhkautunut. Pyrimme kuitenkin koko ajan hoitamaan asiat ripeästi, mutta laadulla, ja näin saada jonotilanne paremmaksi.
Chatin jonotilanne on normaalisti paljon lyhyempi kuin tuo mainitsemasi aika. Yleensä jonoa ei juurikaan ole, vaan yhtyden asiakaspalveluun saa heti. Nyt kovasti siis mietityttää, että miten jono on voinut noin pitkä olla.... Osaatko sanoa päivää ja kellonaikaa kun Chatissa olit? Tietäisimme sitten vain tutkia asiaa. Chat palvelee arkisin klo 9-20.
Palautetta voi meille antaa eri kanavien kautta; Facebook, Twitter, Soittopyyntö, Lähetä viesti asiakaspalveluun, ja tietysti tämä Keskustelupalsta. Kaikki kanavat ovat oikeita siihen asiaan ja palautteet toimitetaan eteenpäin, tulivat ne sitten minkä tahansa kanavan kautta. Palautteet ovat erittäin tärkeitä viestejä meille, niiden perusteella saamme toimintaamme ja tuotteitamme kehitettyä asiakkaiden toivomaan suuntaan.
Tämän linkin kautta löydät tien näihin kanaviin: http://www.sonera.fi/asiakastuki#kysy-v ... d=some5818
Omat Sivut: https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=some5818 -> Apua ongelmiin
40vPettiset kirjoitti: Hei! Olen yrittänyt soitella asiakaspalveluun, mutta jono on pitkä.
Olisin kysynyt miten toimia, kun lähdemme puoleksi vuodeksi ulkomaille? Miten liittymän voi laittaa puoleksi vuodeksi perusmaksulle. Ihmettelin viimeiksi, kun olimme ulkomailla, kun kännykkälaskut oli yhtä suuri, kun Suomessa asuessa. Sain vastauksen, että kännykkäliittymät pitää muuttaa niin, että otetaan vain perusmaksu. Miten se onnistuu?
Hei 40vPettiset !
Omat Sivut Liittymänhallinassa voit liittymäsi päivittää Sonera Perus -liittymäksi, mutta vain toiseen liittymään jossa ei ole laitesopimusta.
http://www.sonera.fi/puhelin+ja+liittym ... d=some5818
Asiakasnumerollasi löysin kaksi liittymää, jossa tosiaan toisessa laitesopimus on voimassa. Tähän voit päivittää Liittymänhallinan kautta Startti-paketin, joka on pienin paketeista, 9,90€/kk.
En läydä kanavaa, mihin voisin kirjoittaa kysymykseni eli kirjoitan tähän. Minulle tulee koko ajan alla olevan kaltaisia viestejä, jotka eivät varmaankaan ole Soneran lähettämiä. Haluan Soneran vastauksen!! Ja miten pääsen näistä eroon?
Rakas E-mail User,
Postilaatikkoon on ylittää varastointi rajan 100MB, irti uudesta
saapuvasta mailit saattaminen odotustilassa meidän tietokantaan,
seurauksena et ehkä voi vastaanottaa tai lähettää sähköpostia, ennen
kuin päivität postilaatikon. Sillä Upgrade klikkaa alla olevaa linkkiä
ja täytä täydellisessä muodossa päivittää postilaatikkoon tilisi
ilmaiseksi.
http://***/
72 tunnin jälkeen saamatta mitään vastausta teiltä, postilaatikkoon
poistetaan käytöstä liian monta keskeneräiset viestit tulevat tilillesi.
Olemme vilpittömästi pahoittelut haitat, ja sinun ymmärtävän.
Sonera Help Desk Team.
Copyright (c) 2014. Kaikki oikeudet pidätetään Soneran / IP Policy |
Terms of Service
Rakas E-mail User,
Postilaatikkoon on ylittää varastointi rajan 100MB, irti uudesta
saapuvasta mailit saattaminen odotustilassa meidän tietokantaan,
seurauksena et ehkä voi vastaanottaa tai lähettää sähköpostia, ennen
kuin päivität postilaatikon. Sillä Upgrade klikkaa alla olevaa linkkiä
ja täytä täydellisessä muodossa päivittää postilaatikkoon tilisi
ilmaiseksi.
http://***/
72 tunnin jälkeen saamatta mitään vastausta teiltä, postilaatikkoon
poistetaan käytöstä liian monta keskeneräiset viestit tulevat tilillesi.
Olemme vilpittömästi pahoittelut haitat, ja sinun ymmärtävän.
Sonera Help Desk Team.
Copyright (c) 2014. Kaikki oikeudet pidätetään Soneran / IP Policy |
Terms of Service
Moi taana2!
Näitä kalasteluviestejä on aina liikkeellä ja niiden estäminen sataprosenttisesti on aikalailla mahdotonta.
Sähköpostimme sisältää kyllä suodattimet, jotka estävät suurimman osan roskaposteista. Emme voi kuitenkaan juurikaan tiukentaa näitä suodattimia, koska tällöin on riskinä, että osa tärkeistä viesteistä ei menisi perille.
Voit tehdä myös omia suodattimia Webmailiin kohdassa Asetukset > Posti > rullaa alas ja valitse kohta Suodattimet. Sitä kautta saat blokattua roskapostiviestejä esim. avainsanojen perusteella.
Näitä kalasteluviestejä on aina liikkeellä ja niiden estäminen sataprosenttisesti on aikalailla mahdotonta.
Sähköpostimme sisältää kyllä suodattimet, jotka estävät suurimman osan roskaposteista. Emme voi kuitenkaan juurikaan tiukentaa näitä suodattimia, koska tällöin on riskinä, että osa tärkeistä viesteistä ei menisi perille.
Voit tehdä myös omia suodattimia Webmailiin kohdassa Asetukset > Posti > rullaa alas ja valitse kohta Suodattimet. Sitä kautta saat blokattua roskapostiviestejä esim. avainsanojen perusteella.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.