Skip to main content

Asiakaspalvelua ajanvarauksella

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Minulla oli tänä aamuna klo 11.40 varattu soittoaika Soneralta. Tuntia ennen varattua aikaa tuli tekstiviesti, jossa muistutettiin minua varaamastani ajasta.

Kelloni näyttää jo 13.40, vaan puhelua ei ole vieläkään tullut. Miten tämä ajanvaraus oikein toimii?

Jos olen varannut ajan, jolloin Soneralta soitetaan, niin kyllähän sen puhelun pitää tapahtua silloin kun aika on varattu. Työssäkäyvänä ihmisenä varaan ajan silloin kun pystyn puhelun hoitamaan, jos puhelu tulee muuna aikana, en todennäköisesti kykene vastaamaan puheluun.

Kysymykseni kuuluukin, onko tuo ajanvaraussysteemi Soneralla pelkkää pelleilyä?

5 kommenttia

  • October 25, 2012
Hei tmk68!

Pahoittelut, että ajanvarauksesta ei sinulle soitettu. Tekemäsi ajanvaraus on onnistunut, koska sait muistutusviestin. Kyseessä on todennäköisesti ollut inhimillinen virhe ja asiakasneuvoja on ehkä kadottanut ajanvarauksesi tai jotain muuta on tapahtunut kun soittoaika on ollut. Tämä on todella harmillista ja ikävää. Ajanvaraukset soitetaan kyllä aina silloin kun asiakas on ajan varannut ja palvelu onkin todella suosittu.

Ehdotankin, että varaat uuden soittoajan sille ajankohdalle joka sinulle parhaiten sopii niin otamme sinuun yhteyttä. Pahoittelut vielä kerran tästä inhimillisestä virheestä!

  • October 25, 2012
Enpäs osannut arvata että soittoa ei siis tule lainkaan. Miten on mahdollista "hävittää" ajanvaraus, jos se tapahtuu ohjelmallisesti ja sähköisesti? Kirjauduin varaustunnuksellani järjestelmään ja siellä se ajanvaraus oli, joten kyllähän se sieltä olisi pitänyt löytyä, ei sitä ole voinut kukaan hävittää kuten ehdotitte.

Sanotte: "Ajanvaraukset soitetaan kyllä aina silloin kun asiakas on ajan varannut ja palvelu onkin todella suosittu." --> Eihän tämä nyt pidä paikkaansa! Minulle soittoa ei tullut. Sen verran olisin odottanut asiakaspalvelu henkeä teiltä, että olisitte yrittäneet tämän viestin jälkeen olla yhteydessä minuun. Teillä on tarvittavat tiedot, keskusteluosioon rekisteröityessäni annoin sekä asiakasnron että sähköpostiosoitteen.

Mielestäni ei ole laitaa, että minun pitäisi nyt taas alkaa varaamaan aikaa, joka menee taas monen pvän päähän ja sittenkään minulla ei ole 100% varmuutta tuleeko teiltä puhelua.

Todella hyvää asiakaspalvelua teiltä.

  • October 25, 2012
Hei tmk68,
Kerrotko, oliko kyse matkapuhelin- vai laajakaista asiasta?

  • October 25, 2012
laajakaista

  • October 25, 2012
Voin tähän todeta, asiakaspalvelu pelaa sittenkin. Sain Mialta puhelun ja asiat kaiketi kunnossa nyt.

Kiitos!