Hei.
Teillä ei oo näköjään mahdollista lähettää minkäänlaista sähköpostia.
Tämä olisi kyllä ihan hyvä olla olemassa koska itselleni tuli juuri tarve olla yhteydessä asiakaspalveluun, mutta sairauteni takia en pysty puhumaan puhelimeen ollenkaan niin en pysty hoitamaan mitään asioita puhelimitse joten se sähköposti olisi ihan hyvä tässä.
Mutta asiaan tilasin juuri tuon mtv3 total kanavapaketin mutta eipä siinä tilauksen aikana kysytty ollenkaan että onko mulla olemassa jo sitä kaapelikorttia vai ei niin olisin kysynyt, että pitääkö minun nyt tehdä eri tilaus siitä kortista vai tuleeko se nyt postilla mulle vai mitä?
Asiakaspalvelua sähköpostilla!
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.