asiakaspalveluako muka
en ole missään vielä näin vaikeaan asiakas palveluun törmännyt mitä soneralla. olisin halunnut lähettää sähköpostia asiakaspaöveluun, mutta en löytänyt mistään osoitetta mihin olisin voinut kysymykseni laittaa. nyt yli puolentunnin jälkeen jo hermot alkaa mennä oikeasti tämän kanssa. pitääkö oikeasti julkisesti kysellä kaikki jos tietoa haluaa??
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.