en ole missään vielä näin vaikeaan asiakas palveluun törmännyt mitä soneralla. olisin halunnut lähettää sähköpostia asiakaspaöveluun, mutta en löytänyt mistään osoitetta mihin olisin voinut kysymykseni laittaa. nyt yli puolentunnin jälkeen jo hermot alkaa mennä oikeasti tämän kanssa. pitääkö oikeasti julkisesti kysellä kaikki jos tietoa haluaa??
Sivu 1 / 1
Jos sinulla on Soneran laajakaista- tai matkapuhelinliittymä, voit lähettää viestin Asiakas- ja Vikapalveluun Omien sivujen kautta. Kirjautuminen sivuille joko laajakaistan pääkäyttäjätunnuksella tai matkapuhelinliittymän numerolla.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.