Ja niin vuosi on vaihtunut
Alkanut vuosi on päästy aloittamaan vaihteeksi pakkaslukemissa ja lumikinosten ympäröiminä. Vuoden vaihtumista voidaankin verrata hyvin uuden lehden kääntämiseen ja uusiin suunnitelmiin tulevaa kohden.
Ennen uuden vuoden lupauksia on kuitenkin hyvä laatia menneestä vuodesta pieni yhteenveto. Uudistimme verkkoasiointia uuteen uskoon niin sisällön, että ulkoasun osalta ja toimme saataville uusia tapoja asioida kanssamme. Lanseerauksen jälkeen saapuneesta asiakaspalautteesta oli selkeästi rivien välistä luettavissa, että uudistusta oli jo odotettu, mutta yhtä lailla rima vaatimuksille nousi korkeammalle jatkuvasti. Olemme seuranneet asiakaspalautteita aktiivisesti ja tämä tulee olemaan meille tärkeä asia myös jatkossa. Teimme loppuvuoden paljon pienkehitystä perusasioiden kuntoon saattamiseksi ja loimme näin hyvän pohjan asioiden edistämiselle tälle vuodelle.
Monta asiaa jäi verkkoasiakaspalvelussa kuitenkin vielä kehitettäväksi tälle vuodelle, esimerkiksi palvelupyynnön jättämisestä pyrimme tekemään mahdollisimman helppoa ja ohjaavaa. Tiesithän, että palvelupyyntö on kätevä tapa asioida sähköisesti asiakaspalvelun kanssa. Asioinnin helppous on meille ensiarvoisen tärkeää. Erityisen huomion tulee saamaan jatkossa myös itsepalvelun lisääminen ja sen monipuolisuus.
Mitä uutta lupaamme vuoden alkupuoliskolle?
Ensimmäisinä toimenpiteinä remontoimme laskutuksen asiakastukiosiomme verkossa. Olemme koonneet yleisimpiä laskutukseen liittyviä asioita ja työstäneet toimintaohjeita asiantuntijoidemme kanssa. On tärkeää, että pienenkin askarruttavan asian saa selville helposti ja nopeasti. Siksi toivonkin, että uudistuksesta sijasta tulee olemaan käytännön hyötyä arjen eri tilanteissa.
Asiakaspalvelu saa myös käyttöönsä paremmat eväät asioiden kuntoon laittamiseksi ensi tilassa. Tämä käytännössä tarkoittaa vähemmän aikaa vieviä kirjallisia selvityksiä ja ennen kaikkea joustavampaa palvelua. Pienissäkin asioissa piilee oma vallankumouksensa.
Suosittelen lämpimästi antamaan palautetta jatkossa palveluistamme, jos verkkoasiakaspalvelussa on mielestäsi parantamisen varaa. Olemme toteuttaneet edellisen vuoden aikana useita pieniä ja vähän suurempia parannuksia, kuten uusia ohjeita ja keskustelulinkkejä, jotka ovat olleet suoraa seurausta teidän antamastanne palautteesta.
Henkilökohtaisesti odotan tulevalta vuodelta paljon. Monta mielenkiintoista asiaa on vielä tuloillaan, joista tulemme kertomaan lisää myöhemmin. Sillä välin nauttikaamme talvesta täysin rinnoin.
Verkkoasiakaspalvelusta,
Toni
Sivu 1 / 1
Mutta vaihtuiko soneralla mikään. kun nämä sivutkin on jo vaikeuksia täynnä kun pitäs muistaa joku outo tunnari ja salasana että pääsee sivuille. jää käsi päässä etusivulle äääää. eikö vois olla joku käyttäjän oma käyttämänsä tunnari. ei tarvii jostakin mappiöööstä kaivella jotai epämääräistä asiaa. ja ei ole yksinkertaisempaa palaute sivua, vissiin sen takia ettei kukaan pääse antamaan negatiivistä palautetta vaan aina jeesjees otetaan vastaan. joku tippi-inssi suunnitellu senkin. tietysti ylemmän johdon hyväksyttyä ohjelman. Ja täällä maaseudulla asuvia RANGAISTAAN, joilla ei hienot mokkulat ym yhteydet toimi ei ees kunnolla tämä 50€ laajakaista, Maksuposti kyllä kelpaa. sou mitä sillä muuta on väliä. toista vuotta oon maksanu kallista maksua. ennen oli 30€/kk mitään muutoksia ei tapahtunu kun nousi 50€/kk. Onko soneralla sama toimintaperiaate kuin kepulla ja natsisaksalla että ihmiset pitää sulloa pieneen alaan aidantaakse silloin ne on helpompi hallita ja ei tule virmalle kalliiksi. vuonna 2011 VASTA ois muka parannusta asiaan??? heti kun täällä toimis joku muu yhteys kuin sonera vaihdan sen. joku muukin ajattelee samoin ehkä n 90% kansasta. OTTAA PATTIIN.. onko tämä kuningaskuluttajan vai karpon asia saada joku oikeus SORTOON.. HAIL maaseudullakin on ihmisiä terv. e.tasamaa
Ilmeisesti tarkoitat nyt Omat sivut -palvelua. Omat sivut on tarkoitettu oman laajakaista- tai matkapuhelinliittymän hallintaan. Luonnollisesti palveluun täytyy olla kyseiseen liittymään yhdistetyt tunnukset. Jos tunnuksen pääsisi itse vapaasti määrittelemään, ei sillä olisi mitään yhtymäkohtaa itse hallinnoitavaan liittymään.
Mitä tulee liittymän hinnoitteluun, niin suosittelen sinua ottamaan yhteyttä maksuttomaan myyntipalvelunumeroomme 0800 133133. Tätä kautta voit selvittää, josko liittymäsi hintaa olisi mahdollista saada pienemmäksi.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Mitä tulee liittymän hinnoitteluun, niin suosittelen sinua ottamaan yhteyttä maksuttomaan myyntipalvelunumeroomme 0800 133133. Tätä kautta voit selvittää, josko liittymäsi hintaa olisi mahdollista saada pienemmäksi.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.