Hei,
Ensinnäkin, hieman erikoista, että sivuillanne ei ole olemassa mitään palautelomaketta, jota kautta voisi reklamoida huonosta palvelusta, vaan pitää rekisteröityä ja kirjoittaa tänne foorumille. No, ehkä tästä sitten on apua jollekin muullekin.
Viikon verran on selvitetty toimimattoman laajakaistan ongelmaa. Hieman ihmetyttää se, että asiakaspalvelustanne (kunhan sinne ensin pääsee läpi) saadut ohjeet eivät ole samassa linjassa kaupassanne saatujen ohjeitten kanssa. Ensin minun käskettiin asiakaspalvelussa tuoda modeemi liikkeeseenne (joita on aivan törkeän vähän, Helsingissäkin vain 3 kpl) testattavaksi. Liikkeessä (Kaivopiha) oltiin aivan ihmeissään tällaisista ohjeista, ei heillä kuulemma ole mitään laitteita, millä testailla. Sain heiltä lainamodeemin pariksi päiväksi. Eli aivan turhaan raahasin modeemia mukanani koko päivän.
Ongelma saatiin paikannettua, ja se todellakin oli modeemissa. Kun menin lainavehjettä palauttamaan kauppaan, minulta kysytään, olenko saanut tilattua uuden modeemin. En tietenkään lainamodeemia saadessani ollut saanut ohjeita, että jos vika on modeemissa, pitää uusi tilata ASIAKASPALVELUN kautta. Ilman muuta kuvittelin, että se onnistuu kaupassa. Vaan eipäs tietenkään onnistunut. Lainamodeemin aikaa pidennettiin ja jouduin siis itse soittamaan taas 15 min. puhelun asiakaspalveluun, jossa asia ei tietenkään hoitunut ensimmäisen virkailijan kanssa. Lopulta vikapalvelusta laittoivat (maksullisen) modeemin tilaukseen. Kun yritin antaa reklamaatiota saamastani palvelusta, sain vain virkailijan naurut osakseni. Hänen mielestään kun hänen tarjoamansa modeemipaketti oli maailman paras.
Ihmetyttää siis se, että saadut ohjeet eivät päde. Kun molemmissa päissä päästään käsiksi samoihin asiakastietoihin, niin eikö esimerkiksi lainamodeemin vuokra-ajan pidennystä voida tehdä asiakaspalvelussa? Ei tietenkään, vaan sitä varten pitää taas kipittää liikkeeseen... Onneksi määräaikainen sopimus umpeutuu parin kuukauden päästä, niin pääseepähän asiakaspalvelustanne sitten edes eroon.
Asiakaspalvelun ja Sonera kaupan ohjeet ristiriidassa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.