Asiakaspalvelun kyvyttömyys hoitaa laskutuksen ongelmat
Itselläni on 2 soneran laajakaistaliittymää, toinen 100/5m ja toinen 24/1m liittymä. Molemmissa on ollut alusta asti suuria ongelmia laskutuksessa ja toisessa toimtuksen myöhästymisessä ja modeemin toimituksessa. Olen nyt viimeiset 3 kuukautta puinut näitä ylisuuria laskuja ja muita törkeitä virheitä soneran puolelta omaan laskuuni ja jättänyt useita soittopyyntöjä laskutuksen/asiakaspalvelun esimiehille, joista ei ole luonnollisesti kuulunut viikkojen odottelunkaan jälkeen. n. 10 eri asiakaspalvelijaa on joka kerta luvannut että nyt on laskutus jne kunnossa mutta aina laskun tullessa on ollut jotain ongelmia. onko soneran mahdotonta hoitaa asiat kuntoon ilman että tässä täytyy ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja heidän kauttaan hoitaa nämä asiat. eilenkin jonotin tunnin palveluunne jonka jälkeen sain kiinni palvelijan mutta hän sanoi ettei pysty hoitamaan asiaa ja laittoi minut uudelleen jonoon! törkeää mielestäni tällainen kohtelu ja jatkuva yliveloitus vaikka asiasta jatkuvasti soitellaan ja sovitaan. onko asiakaspalvelun esimies / joka joka voisi oikeasti hoitaa asiat niin kiireinen että ei pysty hoitamaan asiaa?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.