Hei!
Onko nyt oikeesti ihan rehellistä toimintaa että pelkästä jonottamisesta Soneran asiakaspalveluun peritään suuria summia?! Nykyisessä laskussani on jo n. 18 € edestä rahastusta palveluun, jonne todellisuudessa on kulunut n. 10-15 minuuttia tehokasta palvelua ja loput pitkälti yli 2 tuntia ovat silkkaa jonotusta! Tämä voisi olla ihan siedettävää toimintaa, jos sinne perkeleen palveluun saisi yhteyttä nopeammin eikä poikkeuksetta joka soitolla joudu odottamaan yli 30 minuuttia! Tänäänkin yritin vajaan tunnin turhaan soittaa asiakaspalveluun, jonka päätteeksi vielä soneran päästä lyötiin luuri korvaan! Onko tosiaan näin että joutuu ottamaan töistä vapaata hoitaakseen asiat soneran asiakaspalvelun kautta, kun noissa soneran pisteissäkin kaverit istuu kun ö aapisen nurkassa ja kauppaa jotain saatana liittymiä ja puhelimia, eikä ymmärrä vaikka sitä että niitä tartteis joskus irtisanoakkin!
Mistä kiikastaa?! On sonera kyllä vajonnut niin alas tämän kanssa ettei ole totta!
Lopuksi voin vielä kertoa että nyt todellakin vituttaa niin paljon ettei veri kierrä!
Edit. Tässä hieman selailtuani muita viestejä palstoilla voin todellakin todeta että sonera on palannut jonnekkin kivikaudella toiminnassaan eikä todellakaan ole kehittynyt ja parantunut! Todellista takapakkia tullut viimeisen 10v aikana mitä itselläni ja sukulaisilla näitä soneran liittymiä on ollut.
Sivu 1 / 1
MERiMiEs: Kiitos palautteestasi ja pahoittelut pitkästä jonotuksesta.
Puhelun hinta asiakaspalveluumme maksaa normaalin matkapuhelumaksun, joten kertomasi summa kuulostaa paljolta.
Suosittelen palvelupyynnön jättämistä matkapuhelinlaskutukseen, jolloin asiakaspalvelumme ottaa yhteyttä sinuun. Voit samalla tilata puheluerittelyn ja selvittää laskuasian. Puheluerittelystä selviää aika, jolloin puhelu on soitettu, puhelun kesto sekä veroton hinta.
Toinen vaihtoehto säästyä jonotukselta, on varata sinulle sopiva soittoaika asiakaspalvelun ajanvarauksesta, jolloin asiakaspalvelumme soittaa sinulle päin varaamanasi aikana. Vapaat soittoajat tosin täyttyvät nopeasti.
Puhelun hinta asiakaspalveluumme maksaa normaalin matkapuhelumaksun, joten kertomasi summa kuulostaa paljolta.
Suosittelen palvelupyynnön jättämistä matkapuhelinlaskutukseen, jolloin asiakaspalvelumme ottaa yhteyttä sinuun. Voit samalla tilata puheluerittelyn ja selvittää laskuasian. Puheluerittelystä selviää aika, jolloin puhelu on soitettu, puhelun kesto sekä veroton hinta.
Toinen vaihtoehto säästyä jonotukselta, on varata sinulle sopiva soittoaika asiakaspalvelun ajanvarauksesta, jolloin asiakaspalvelumme soittaa sinulle päin varaamanasi aikana. Vapaat soittoajat tosin täyttyvät nopeasti.
Noniin nyt tuo lasku sitten tuli ja alla Soneran asiakaspalveluun puhelut
Palvelunumerot 25.11. - 17.12. 11 03:00:16
matkapuheluosuus 12,18 14,98 (6)
palveluosuus sykäys a 0,0673 EUR 31 kpl 2,08 2,55 (6)
Mielenkiintoisesti kylläkään en muista saaneeni ketään kiinni kuin kolmella tai neljällä kerralla, eli muutaman kerran ollaan katkaistu puhelu, katkennut puhelut tai pitkän jonotuksen vuoksi joutunut sulkemaan puhelin, kun pitänyt lähteä töihin yms..
Eli miten ihmeessä todellakin tuosta pelkästä jonotuksesta jota tuossa laskussa n. 90% varmaan on nii voidaan periä noin törkeää hintaa?!
Palvelunumerot 25.11. - 17.12. 11 03:00:16
matkapuheluosuus 12,18 14,98 (6)
palveluosuus sykäys a 0,0673 EUR 31 kpl 2,08 2,55 (6)
Mielenkiintoisesti kylläkään en muista saaneeni ketään kiinni kuin kolmella tai neljällä kerralla, eli muutaman kerran ollaan katkaistu puhelu, katkennut puhelut tai pitkän jonotuksen vuoksi joutunut sulkemaan puhelin, kun pitänyt lähteä töihin yms..
Eli miten ihmeessä todellakin tuosta pelkästä jonotuksesta jota tuossa laskussa n. 90% varmaan on nii voidaan periä noin törkeää hintaa?!
Puhelu asiakaspalveluumme maksaa normaalin matkapuhelumaksun tai lankaliittymästä soitettaessa paikallisverkkomaksun. Jonotuksestakaan ei peritä enempää kuin tuo matkapuhelumaksu tai paikallisverkkomaksu.
Saamassasi laskussa näkyy otsakkeen Palvelupuhelut alla puhelut kaikkiin palvelunumeroihin.
Suosittelen ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Erikseen tilattavasta puheluerittelystä saat tarkemmat puhelukohtaiset tiedot. Samalla voit halutessasi pyytää liittymällesi jatkuvan puheluerittelyn. Paperilaskun peruneille matkapuhelinkuluttaja-asiakkaille palvelu on maksuton.
Saamassasi laskussa näkyy otsakkeen Palvelupuhelut alla puhelut kaikkiin palvelunumeroihin.
Suosittelen ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Erikseen tilattavasta puheluerittelystä saat tarkemmat puhelukohtaiset tiedot. Samalla voit halutessasi pyytää liittymällesi jatkuvan puheluerittelyn. Paperilaskun peruneille matkapuhelinkuluttaja-asiakkaille palvelu on maksuton.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.