Skip to main content

asiakaspalvelun odotusaika ?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 12 katselukertaa

web-sivustonne mukaan asiakaspalvelun (0200 17000) aukioloajat ovat:

ma–pe klo 8–20
la 9–16.30

Soitin tänään lauantaina 13.10.2012 klo: 13:43 asiakaspalvelun numeroon 0200 17000 (soneran gsm liittymästäni, jonka numeron oletettavasti tiedätte), jossa ääniohjatun valikon jälkeen jäin odottamaan puheluun vastausta (laajakaistaliittymän irtisanominen). Paikallisen Sonera kauppiaan mukaan liittymien irtisanomiset ja niihin liittyvät kysymykset on hoidettava puhelimessa asiakaspalvelun kanssa... Mikä on sinänsä varsin merkillistä.

2t 20min odottamisen jälkeen luovutin. Puheluun ei vastattu.

Varasin jo maanantaille takaisinsoittoajan ja odotan mielenkiinnolla toimiiko palvelu toiseen suuntaan.

Maksavana asiakkaana olisi tietysti mukavaa, jos ilmoitettuna palveluaikana yhteydenottoihin vastattaisiin.

Mikä on teidän mielestänne normaali viikonlopun odotusaika asiakaspalvelun numerossa ?

1 kommentti

  • October 15, 2012
Hei Asgorim.

Lauantaina on ollut hyvin ruuhkaista laajakaistapuolella, olen pahoillani että et pitkästä jonotuksestasi huolimatta päässyt läpi.
Ajanvarauksen tulisi toimia moitteettomasti, toivon että saat asiasi hoidettua tänään soiton yhteydessä.