web-sivustonne mukaan asiakaspalvelun (0200 17000) aukioloajat ovat:
ma–pe klo 8–20
la 9–16.30
Soitin tänään lauantaina 13.10.2012 klo: 13:43 asiakaspalvelun numeroon 0200 17000 (soneran gsm liittymästäni, jonka numeron oletettavasti tiedätte), jossa ääniohjatun valikon jälkeen jäin odottamaan puheluun vastausta (laajakaistaliittymän irtisanominen). Paikallisen Sonera kauppiaan mukaan liittymien irtisanomiset ja niihin liittyvät kysymykset on hoidettava puhelimessa asiakaspalvelun kanssa... Mikä on sinänsä varsin merkillistä.
2t 20min odottamisen jälkeen luovutin. Puheluun ei vastattu.
Varasin jo maanantaille takaisinsoittoajan ja odotan mielenkiinnolla toimiiko palvelu toiseen suuntaan.
Maksavana asiakkaana olisi tietysti mukavaa, jos ilmoitettuna palveluaikana yhteydenottoihin vastattaisiin.
Mikä on teidän mielestänne normaali viikonlopun odotusaika asiakaspalvelun numerossa ?
asiakaspalvelun odotusaika ?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.