Nyt on kyllä Soneralta melkoista vi****ua asiakkaille mitä tulee vikailmoituksen tekemiseen.
Vianilmoitusautomaatti on mielestäni melkoinen rimanalitus.
Minua ei kiinnosta jättää vikailmoitusta millekään automaatille kerta toisensa jälkeen. Ainoa mitä tuo automaatti saa aikaan on hermostuminen ja erittäin negatiiviset tunteet koko Soneraa kohtaan!
Aioinkin ensi tilassa irtisanoa liittymäni asiakaspalvelun huonontumisen takia. Pienen ihmisen hiljainen protesti. Olen itse ollut Soneralla töissä ja viimeiset 8 vuotta käyttänyt ainoastaan Soneran palveluita, mutta nyt saa riittää.
Asiakaspalvelun olemattomuus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.