Nyt on kyllä Soneralta melkoista vi****ua asiakkaille mitä tulee vikailmoituksen tekemiseen.
Vianilmoitusautomaatti on mielestäni melkoinen rimanalitus.
Minua ei kiinnosta jättää vikailmoitusta millekään automaatille kerta toisensa jälkeen. Ainoa mitä tuo automaatti saa aikaan on hermostuminen ja erittäin negatiiviset tunteet koko Soneraa kohtaan!
Aioinkin ensi tilassa irtisanoa liittymäni asiakaspalvelun huonontumisen takia. Pienen ihmisen hiljainen protesti. Olen itse ollut Soneralla töissä ja viimeiset 8 vuotta käyttänyt ainoastaan Soneran palveluita, mutta nyt saa riittää.
Sivu 1 / 1
Jos pystyt käyttämään internet-yhteyttä, voit jättää vikailmoituksen myös Omien sivujen Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella eli puhelin ei ole ainoa vaihtoehto.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Jos pystyt käyttämään internet-yhteyttä, voit jättää vikailmoituksen myös Omien sivujen Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella eli puhelin ei ole ainoa vaihtoehto.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Tässä kuitenkin suuri epäkohta. Jos jätän vikailmoitusta laajakaistaan liittyen, niin silloin todennäköisesti minulla ei ole laajakaista käytettävissä. Monesti on tullut juteltua automaatin kanssa. Tähän toivoisin parannusta.
Kiitos vianrajausautomaattia koskevasta palautteestasi. Välitin palautteen eteenpäin asiasta vastaavalle taholle.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
On tuo kyllä aika surkeaa. Koetin niin yksinkertaista asiaa ilmoittaa kuin että puita makaa puhelinlangoilla. Hienon vianrajausautomaatin käytön jälkeen lopputoteamus oli että laajakaistaliittymäni toimii!!! Hienoa, juuri tämän halusinkin tietää mutta mihinkään en voinut puista ilmoittaa.
Ilmoitan nyt tätä kautta että puita on puhelinlangoilla seuraavissa paikoissa
Pekkiläntie, 300m Pohjavaarantieltä Pekkilään päin.
Vaarantie 15, iso puu lankojen päällä.
Ja molempien osoitteiden paikkakunta 88610 Vuokatti.
Ja nyt katsotaan miten tämä toimii, tänään on 9.8. klo 10:08, ilmoitan kun puut on poistettu.
Ilmoitan nyt tätä kautta että puita on puhelinlangoilla seuraavissa paikoissa
Pekkiläntie, 300m Pohjavaarantieltä Pekkilään päin.
Vaarantie 15, iso puu lankojen päällä.
Ja molempien osoitteiden paikkakunta 88610 Vuokatti.
Ja nyt katsotaan miten tämä toimii, tänään on 9.8. klo 10:08, ilmoitan kun puut on poistettu.
Nyt on 10.8. klo 6.59 ja puut olivat poissa kun ajoin ohitse. Jos viesti on tämän palstan kautta mennyt urakoitsijalle ja puut on poistettu niin hyvä.
Hyvä että puut on poistettu langoilta. Keskustele ja kysy - palstan kautta ei oteta vastaan vikailmoituksia, mutta linjoille kaatuneista puista voi ilmoitaa Vikapalvelun numeroon 0206 90101 ja kielivalinnan jälkeen valinta 4 (lankapuhelinasiat) tai äänitunnistuksessa sanat lankapuhelin ei toimi.
Lankalinjan vikailmoituksessa on valinta 3 katkenneen kaapelin tai linjalle kaatuneen puun ilmoittamista varten siinä tapauksessa kun vika ei koske omaa liittymää eli vikailmoitusta ei tehdä tietylle liittymälle.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Lankalinjan vikailmoituksessa on valinta 3 katkenneen kaapelin tai linjalle kaatuneen puun ilmoittamista varten siinä tapauksessa kun vika ei koske omaa liittymää eli vikailmoitusta ei tehdä tietylle liittymälle.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Nythän on tosiasia se, että kun ennen soitti asiakaspalveluun, niin sieltä sai tukea.
Nykyinen menettely taas on se, että puhelu menee automaatille, joka aikansa pyöriteltyään käskee soittamaan maksulliseen Helpson-palveluun.
Sieltä saa sitten saman palvelun kuin ennenkin, mutta maksullisena, luultavasti vielä samoilta asiakaspalvelijoiltakin.
Viime viikollakin minut ohjattiin Helpsoniin ja sain sieltä 50 euron laskun vaikka lopulta puhelu osoittautui tarpeettomaksi, kun modeemi oli ilmeisesti vain kuumentunut tultuaan lasketuksi hiirimatolle.
Ja jos tästä keisarin uudet vaatteet -systeemistä haluaa lausua mieliupiteensä, niin asiakkaat ohjataan keskustelemaan keskenään.
Ja Helpsonin makoisilla voitoilla varmaan sitten rahoitetaan mainoskampanjoita.
Sinällään palvelu kyllä toimii hyvin kun siihen automaattipyörittelyn jälkeen pääsee, mutta osoittaa samalla, että palvelun kulut on ulkoistettu asiakkaille.
Nykyinen menettely taas on se, että puhelu menee automaatille, joka aikansa pyöriteltyään käskee soittamaan maksulliseen Helpson-palveluun.
Sieltä saa sitten saman palvelun kuin ennenkin, mutta maksullisena, luultavasti vielä samoilta asiakaspalvelijoiltakin.
Viime viikollakin minut ohjattiin Helpsoniin ja sain sieltä 50 euron laskun vaikka lopulta puhelu osoittautui tarpeettomaksi, kun modeemi oli ilmeisesti vain kuumentunut tultuaan lasketuksi hiirimatolle.
Ja jos tästä keisarin uudet vaatteet -systeemistä haluaa lausua mieliupiteensä, niin asiakkaat ohjataan keskustelemaan keskenään.
Ja Helpsonin makoisilla voitoilla varmaan sitten rahoitetaan mainoskampanjoita.
Sinällään palvelu kyllä toimii hyvin kun siihen automaattipyörittelyn jälkeen pääsee, mutta osoittaa samalla, että palvelun kulut on ulkoistettu asiakkaille.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.