Morjes kaikki
Olin puhelinyhteydessä Soneran asiakaspalveluun siitä,että mitä olisi tarjota liittymätarjouksia edullisemmin kuin Saunalahdessa (no eipä ollut..) kuitenkin tämä myyjä lupasi soittaa tänään 26.6. klo 9.00 aamulla ja sanoi laittaneensa oikeen KALENTERIIN muistiin että soittaa
klo on nyt 13.35 eikä ole soittoa kuulunut
Täytyy sanoa,ettei hänellä ainakaan kiire ole asiakasta ja bonusta saada
Vai menikö hermo kun kyselin asioita tarkkaan:D
Sivu 1 / 1
Hei tanjuliini77!
Onpa ikävä kuulla tälläisestä Olisikohan tässä niin että kyseinen henkilö on ollut esimerkiksi sairaana, että hän on estynyt soittamaan sinulle luvattuun aikaan.
Tiesithän että meillä on myös maksuton myyntipalvelu joka palavelee numerossa 0800 133 133 (ma–pe 8–20, la 9–16.30).
Verkkokauppamme on myös auki 24H, joten sieltä tilauksen pystyy myös helposti tekemään.
Verkkokauppaan pääset täältä: https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/t ... d=some8846
Onpa ikävä kuulla tälläisestä Olisikohan tässä niin että kyseinen henkilö on ollut esimerkiksi sairaana, että hän on estynyt soittamaan sinulle luvattuun aikaan.
Tiesithän että meillä on myös maksuton myyntipalvelu joka palavelee numerossa 0800 133 133 (ma–pe 8–20, la 9–16.30).
Verkkokauppamme on myös auki 24H, joten sieltä tilauksen pystyy myös helposti tekemään.
Verkkokauppaan pääset täältä: https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/t ... d=some8846
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.