Skip to main content
Sain puhelimitse 16.8.2010 Soneran naispuoliselta asiakaspalvelijalta tarjouksen 8M/1M laajakaistan hinnasta pitkän asiakassuhteen vuoksi (teknisen ongelman korjaamisen yhteydessä), joka oli 29,90 euroa. Ehtona oli, että otan määräaikaisen kahden vuoden sopimuksen, jonka sitten tein huomattavasti normaalia hintaa halvemman hinnan vuoksi.

Yllätykseni sain reilun 45 euron laskun, joka oli se "normaali" hinta, jonka olen aikasemmin joutunut maksamaan. Miksi näin? Omien sivujen kautta luki "ei hintamuutoksia" ??? Eikö Soneran asiakaspalvelun puhelimitse tehdyt suulliset sopimukset pidäkään paikkaansa?

Tuo 29,90 euron hinta vaikutti merkittävästi siihen, että otin pitkän määräaikaisen sopimuksen, joten petyin suuresti asiakaspalvelun lupaukseen, koska se osoittautui perättömäksi. Näin ollen minulla on ilmeisesti oikeus perua laajakaistani tilaus, koska tilausehdot eivät ole toteutuneet?

Pitääkö ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, että saisin tuon luvatun suuruisen kuukausimaksun käyttööni?
Tietämättä tarkemmin mitä on sovittu on syytä ottaa yhteyttä asiakaspalveluun asian selvittämiseksi.
Voit jättää asiastasi palvelupyynnön tai tehdä ajanvarauksen jolloin asiakaspalvelu ottaa sinuun yhteyttä valitsemanasi ajankohtana ja selvittää liittymän ja laskun osalta tilannetta.
Teepä tässä sitten ajanvaraus, kun EI OLE YHTÄÄN AIKAA mistä saisi palveluajan varata! Tämä tilanne on ollut sama koko viikon, ja ensi viikon aikoja ei vielä edes ole esillä! Annoin asiasta jo useamman palautteen Teille netin kautta.

Vastaa