Miten yhtiö, joka tuottaa mm. sähköpostipalveluita ei anna asiakaspalvelulleen mahdollisuutta lähettää asiakkailleen sähköpostia? Olen erimielisyysasioissa pyytänyt asiakaspalvelun ohjeita, neuvoja ja käskyjä kirjallisena, mutta aina saanut vastauksen, ettei sieltä oikein pysty sähköpostia lähettämään.
Ainoa mikä tulee mieleen on, ettei yhtiö mene takuuseen henkilöstönsä sanomisista ja riitatapauksissa asiakkailla ei olekaan antaa näyttöä että asiakaspalvelussa on jollain viisiin sanottu tai neuvottu (joskus siis jopa virheellisesti neuvotaan). Sinäänsä tämä ongelma on ratkaistu tallentamalla kaikki käydyt puhelut asiakaspalvelun kanssa, mutta mielestäni tuo ohjeiden kirjallisena saanti pitäisi olla itsestäänselvyys.
Asiakaspalvelun sähköpostioikeudet
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.