Skip to main content

Asiakaspalvelun toiminta

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Tein vika-ilmoituksen. Minulle soitettiin takaisin. Yritin vastata, mutta kämmäsin puhelun. Yritin soittaa takaisin mutten tietenkään saanut yhteyttä minnekään. Miten asiakaspalvelu toimii tälläisessä tilanteessa? Pitääkö minun tehdä uusi vika-ilmoitus vai soittaako asiakaspalvelu minulle uudestaan vanhaan vikailmoitukseen perustuen? Montako kertaa yritätte yhteyttä ennenkuin luovutatte ja asia suljetaan jos en vastaa? Tekstari tai sposti olisi kyllä hyvä lisä tälläisissä tapauksissa, ettei tarvitsisi olla epätietoisuudessa, että miten asia tästä etenee vai eteneekö mitenkään.

3 kommenttia

kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • July 24, 2013
Varmaan vähän riippuu osastosta, mutta yleensä tavoitella taidetaan pari-kolme kertaa ainakin ennen kuin laitetaan viestiä perään että ei tavoitettu.

  • July 25, 2013
Hei molkko !

Lisääpä tänne asetuksiin asiakasnumerosi (ei näy muille käyttäjille), niin katsotaan tuota asiaasi tarkemmin. Voimme sitten soitella sinulle, jos uutta soittoa ei ole vielä ehditty tekemään.

  • July 26, 2013
Moi! asiakaspalvelu soitti uudestaan tuon kämmätyn puhelun jälkeen ja asia saatiin hoidettua.
M