Asiakaspalvelun vastausajat
Mistähän kaunnistellusta tilastosta ne on tuonne sivuille repästy, jaksoin jonotella sitä karseeta pimputusta kuunnellen reilun 10 min ja sitten ei vaan enää jaksanut. En tahdo uskoa, että ne olisi tuota luokkaa ne vastausajat mitä sivustolla mainitaan. Ei kait sinne kukaan soitakkaan kun kukaan ei vastaa. Hitaasti tulee vastaukset myös nettisivuston kysymyksiin, joten kahden pahan loukussa ollaan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.