olenkin tästä kirjoitellut laskutuksen keskutelussa tuossa aiemmin.
asia näköjään ei tältäkään osin ole muuttunut eikä korjaantunut.
asiakastiedoissani on yhä edelleen virheellinen postiosoite. mistä muutin jo yli 2 vuotta sitten.
tästä on huomautettu viimeksi kesäkuussa, kun tilasin uuden määräaikasen sopimuksen, ja palvelusopimukseen tuli aina vaan väärät tiedot. sain ne neljännellä kerralla vasta oikein, kun soittelin uudelleen ja uudelleen.
nyt kun katsoin laajakaistan omia sivuja ja sieltä asiakastietoja, siellä oli vielä tämä vanha osoite, missä siis asuu nyt aivat eri ihminen.
En vastaa siihen osoitteeseen mahdollisesti lähetetyistä soneran kirjeistä tai laskuista.
mitä minun pitäisi tehdä, että tämä vihdoin tulisi selväksi.
kun ei lukemattomat yhteydenotot puhelimitse tunnu auttavan.
Asiakastiedoissa yhä vaan edelleen yli 2 vuotta vanha osoite
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.