Skip to main content
Olen yrittänyt tehdä muutoksen lähettämällä 2 kertaa palveluneuvojalle viestin Soneran kotisivuilta.
Viesti ei kai lähtenyt ollenkaan liikkeelle(?), vaikka täytin jokaikisen kohdan.
Koetin hoitaa asian soittamalla. Jonotuksen aikana tarjottiin mahdollisuutta jättää soittopyntö. Jätin. Ei koskaan soittoa.
Mitenkähän tällaisen asian sitten yleensä voisi hoitaa?

AJL
Jättäessäsi soittopyynnön asiakaspalvelumme 0200 17000 (pvm/mpm) numeron tai palvelupyyntölomakkeen kautta, pyrimme ottamaan sinuun yhteyttä yhteydenottopyyntösi perusteella mahdollisimman nopeasti.

Voit olla tarvittaessa uudelleen yhteydessä asiakaspalvelumme numeroon, jos asia on ollut vielä ajankohtainen ja emme ole olleet sinuun vielä asiasta yhteydessä.

Saitko aiemmin palvelupyyntöä lähettäessä jonkin virheilmoituksen jonka vuoksi näytti, että viesti ei ollut lähtenyt eteenpäin? Jos näin tapahtui, kerrotko vielä tarkemmin minkä aihealueen lomakkeen valitsit ja minkä virheilmoituksen lomakkeen lähetys antoi? Näillä tiedoin voimme päästä paremmin jäljille, mistä asiassa on ollut kyse.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Kirjoitin vastauksen t ähän viestiin, mutta en kyllä tiedä, lähtikö se mihinkään. Siis: Palvelupyyntöähän yritin 2 kertaa. Ei virheilmmoitusta, ei vastausta. Aikaa lienee viikko pari. Ko. puhelimeen olin jo sitä ennen jättänyt soittopyynnön, kun sellaista mahdollisuutta nimenomaan tarjottiin. Ei mitään vastausta. Minulle ei ole mitään apua siitä, että minua kehotetaan tekemään samat asiat aina uudestaan. Toivoisin vain, että joku esim. soittaisi, jotta voisin hoita muutokset pikaisesti.
AJL

Vastaa