Asiakastietojen päivityksen ongelma Omilla sivuilla
Yhdistin Omilla sivuilla laajakaistaliittymäni ja päämatkapuhelinliittymäni (toinen liittymä on multi-sim rinnakkaisliittymä) Sonera tunnukseen. Tämän jälkeen esiin tullut dialogi pyysi päivittämään yhteystiedot, emailin ja puhelinnumeron. Tämä dialogi ei hyväksy kumpaakaan käyttämääni sähköpostiosoitetta, ei sitä joka siellä oli aiemmin eikä edes laajakaistaliittymääni kuuluvaa Soneran osoitetta! Näyttää punaista eikä anna painaa Vahvista- ja sulje -nappia. Vain tyhjentämällä ao. kohdan saa dialogin suljettua. Sama toistuu jos koetan tehdä muutoksen myöhemmin Omien sivujen sisällä. Kirjoitusvirhettä näissä ei ole ja olen yrittänyt useilla selaimilla ja parilla tietokoneella. Onkohan tämä jokin yleinen virhetoiminto? Asiakaspalveluun en aio tämän takia jonottaa, saa puolestani jäädä tyhjäksi. Tuon Soneran osoitteen luulisi myös olevan automaattisesti asiakaspalvelun tiedossa tarvittaessa.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.