Skip to main content

Asiakastietojen päivityksen ongelma Omilla sivuilla

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Yhdistin Omilla sivuilla laajakaistaliittymäni ja päämatkapuhelinliittymäni (toinen liittymä on multi-sim rinnakkaisliittymä) Sonera tunnukseen. Tämän jälkeen esiin tullut dialogi pyysi päivittämään yhteystiedot, emailin ja puhelinnumeron. Tämä dialogi ei hyväksy kumpaakaan käyttämääni sähköpostiosoitetta, ei sitä joka siellä oli aiemmin eikä edes laajakaistaliittymääni kuuluvaa Soneran osoitetta! Näyttää punaista eikä anna painaa Vahvista- ja sulje -nappia. Vain tyhjentämällä ao. kohdan saa dialogin suljettua. Sama toistuu jos koetan tehdä muutoksen myöhemmin Omien sivujen sisällä. Kirjoitusvirhettä näissä ei ole ja olen yrittänyt useilla selaimilla ja parilla tietokoneella. Onkohan tämä jokin yleinen virhetoiminto? Asiakaspalveluun en aio tämän takia jonottaa, saa puolestani jäädä tyhjäksi. Tuon Soneran osoitteen luulisi myös olevan automaattisesti asiakaspalvelun tiedossa tarvittaessa.

1 kommentti

  • October 4, 2013
Hei kger !

Tästä on selvitys meneillään, ja pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman pian. Ongelma on siis selaimesta kiinni; sivut toimivat moitteetta Firefoxilla, mutta Internet Explorerilla ei. Suosittelenkin käyttämään Omat Sivut -palvelua Firefoxin kautta.

Pahoittelen, mutta pyrimme selvittämään ongelman ja korjaamaan sen niin pian kuin mahdollista.