Asiakkaat eriarvoisessa asemassa?

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Miksi liittymä uusille asiakkaille on edullisempi kuin vanhoille?
Eikö uskollisia, monivuotisia asiakkaita tulisi palkita rankaisemisen sijaan?

Onko mahdollista lopettaa asiakkuus määräaikaisen kauden päättyessä ja sitten ryhtyä "uudeksi asiakkaaksi" näillä edullisemmilla hinnoilla?

1 kommentti

Hei lynnma!

Olitko mitä tarjousta katsellut? Huomasin, että sinulle on meiltä soiteltu jatkotarjouksen tiimoilta ja vielä olisi uutta soittoa tulossa :)
Kannattaa ehdottomasti mainita, jos et ole tyytyväinen tarjottuihin tarjouksiin, vaan olet katsellut itsekin jo sopivaa. Kyllä näissä aina sopuun päästään!

Aurinkoista syksynjatkoa sinulle!

Vastaa