1. Miten Soneralle voisi lähettää suoraan sähköpostitse kysymyksiä ja palvelupyyntöjä? En ole löytänyt sellaista sähköpostiosoitetta johon voisi lähettää.
2. Miksi täällä keskustelupalstalla esitettyihin kysymyksiin tai kritiikkiin ei useinkaan vastata? Olen muutaman päivän aikana lukenut joitakin viestejä ja todennut, ettei Sonera useinkaan vastaa viesteihin, tai jos vastaakin, ei vastaa viesteissä esitettyihin olennaisiin kysymyksiin tai kritiikkiin.
Tässä esimerkkitapaus:
Moikka, oma sopparin mukainen nettiaika kului melko äkkiä. Kuittasin tilatuksi 50 mt lisäaikaa, joka kesti vain n 30 min ? Heti piti tilata. Taas uudet 50 mt 10,- :llä. Kauanko riemua riittää Hollannissa .
KimmoS
Re: Nettiaika Euroopassa
Lukematon viestiKirjoittaja KatjaN » 15 Huhti 2014, 17:21
Täältä löydät lisätietoja netin käytöstä ulkomailla sekä hinnaston: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... d=some5818
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit.
Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Avatar
KatjaN
Sonera Asiakaspalvelu
Lukematon viestiKirjoittaja taivaskimmo » 15 Huhti 2014, 17:52
Kiitos vaan Katja, tarjousten lukeminenhan aina auttaa silloin kun on ongelmissa.
Tosiasiassa hukkasit sen faktan, että olen tänään jo KAHDESTI kuitannut maks
vuorokausimaksun tabletille !
KimmoS
Asiakkaiden "palvelua"??
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.