Ajattelin jakaa tapaukseni myös täällä, että kaikki voivat toivottavasti ihmetellä soneran toimintaa.
Olen ollut soneran asiakkaana jo 17vuotta katkeamattomasti.Ostanut 4 puhelinta ja hoitanut kaikki laskut ajallaan.
Nyt aattelin taas vaihtaa puhelinta.No se ei nyt käy koska minulla on luottohäiriö merkintä joka on ollut jo kaikkien edellistenkin puhelimien aikana.Ja sekään ei ole tullut mistään puhelinlaskusta.
Ymmärtäisin asian paremmin jos olisin tullut juuri asiakkaaksi...
Sitten asian toinen puoli...he voivat kyllä myydä esim puhepaketin 2vuodeks...siinä nyt ei sitten olekkaan mitään ongelmaa.Mutta fakta on myös se että puhepaketin myyminen on myös luotto myymistä....
En kyllä todellakaan tajua kyseistä toiminta tapaa tässä tapauksessa...
Sivu 1 / 1
Hei juhaki! Sonera Rahoitus on uusi maksutapa myymissämme laitteissa. Se ei ole sidottu enää määräaikaiseen liittymäsopimukseen, kuiten laitehankinnat aiemmin. Myös luottopäätökset ovat laiterahoituksessa erilaisia, verrattavissa luottokortin hankintaan eli luottopäätöksen mukaan asiakkaalle määritellään luottoraja. Luotonantajana toimii TeliaSonera Finance Finland. Näin ollen maksuhäiriömerkintä vaikuttaa luoton saamiseen, vaikka meille kaikki laskut olisikin hoidettu ajallaan. Toivottavasti löydät kuitenkin sopivan maksutavan puhelimen hankintaan.
hienoa että sonera luottaa asiakkaaseen joka on ollut uskollinen yritykselle.Ehkäpä se kertoo myös yrityksestä sen, mitkä asiat ovat sille tärkeää.
Jätit kyllä vastaamatta tohon puhepakettien myymiseen...olenko siinä asiassa väärässä?Eikö sekin ole myymistä luotolla?
Jätit kyllä vastaamatta tohon puhepakettien myymiseen...olenko siinä asiassa väärässä?Eikö sekin ole myymistä luotolla?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.