Asiakspalaute
Tilasin Koti-tv:n. Tuli viime maanantaina. Ilmoitin tiistaina ettei toimi ja myös torstaina. Lauantaina tuli tekstiviesti, että asia on siirtynyt asiantuntijalle. Eikö siellä teknisessä tuessa kaikki ole asiantuntijoita? Ja annettiinko asialle "valohoitoa" alkuviikko, kun asiantuntijalle asia siirtyi lauantaina.Eikä toimi vieläkään. Mahtaa olla iso vika kun on viikon ollut " korjauksessa".Toinen asia: soitin tänään koti-tv:n asiakaspalveluun ja jonotin n. puolituntia. Sanoin että on väärin ,että joudun maksamaan täyden hinnan koti-tv:stä joka ei ole toiminut viikkoon. Hän sanoi etten maksa täyttähintaa kun se on tarjouksessa 39.90. Siihen hintaan ei ilmeisesti tarvitse tv:n toimiakkaan. Ja mitäs sitten, jos ilmenee ettei laajakaistayhteys olekkaan nopein mistä olen maksanut. Kuka korvaa? Luultavammin kukaan ei korvaa mitään.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.