Skip to main content

Asiointi sähköpostitse

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Eikö Soneran asiakaspalveluun voi olla yhteydessä sähköpostilla?

6 kommenttia

kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • December 12, 2012
Riippuu asiasta, ainakin joissain asioissa voi yhteysoppaan kautta päästä lomakkeelle, jolla voi lähettää viestin asiakaspalveluun ja saada sähköpostiin vastauksen.

Myös jos olet Soneran asiakas, voit lähettää viestin aspaan omien sivujen kautta.

Mitään suoraa sähköpostiosoitetta johon voi lähettää viestejä ei taida olla käytössä.

  • December 12, 2012
Moi matti81! Asia on juurikin niin, kuten kjns jo vastasikin. Yhteysoppaan kautta voi lähettää myös sähköpostia asiasta riippuen. Sähköpostia voi lähettää matkapuhelinasiakaspalveluun, mutta laajakaistapuolella tätä vaihtoehtoa ei toistaiseksi ole.

  • December 12, 2012
Tein itselleni tunnukset mutta eipä se näytä sittenkään onnistuvan.
Asiani liittyy tv palveluiden laskutukseen ja joka kohdassa siellä näkyy päätyvän ilmoitukseen Pahoittelemme, mutta emme voi tarjota itsepalvelua tästä asiasta. Voit varata sinulle sopivan ajan asiakaspalvelusta ja me soitamme sinulle, vaihtoehtoisesti voit soittaa asiakaspalveluun. "Yllättäen" yhtään vapaata soittoaikaa ei ole eli pitäisi vain itse soittaa...

No onhan se Soneran puolelta kannattavaa, että tehdään itse virhe, lähetetään asiakkaalle lasku ja lopuksi laitetaan asiakas vielä soittamaan maksulliseen palvelunumeroon!
[u:3u7zmah7]Tämä se on TODELLISTA asiakaspalvelua![/u:3u7zmah7]

  • December 13, 2012
matti81, saatko lisättyä asiakasnumerosi profiiliisi? Kerro minkälainen laskuasia on kyseessä, koitetaan tätä kautta tarkistaa mikä on homman nimi.

  • December 21, 2012
Mia kirjoitti:
matti81, saatko lisättyä asiakasnumerosi profiiliisi? Kerro minkälainen laskuasia on kyseessä, koitetaan tätä kautta tarkistaa mikä on homman nimi.


Tämä ongelma on selvitetty. Sain sen selvitettyä muuta kautta ja kävi melko helposti ja nopeasti, kiitos siitä.

Epäselväksi jäi silti alkuperäinen asia, eli voiko asiakaspalveluun olla yhteydessä sähköpostilla?
Vai pitääkö käyttää noita erilaisia ihmeen lomakkeita tai mitä ne nyt ovatkaan.
Onko asiakaspalvelu@sonera.com käytössä tätä varten?
Kyseisestä osoitteesta sain vastauksen "risuja"-palautteeseeni.

Lisäksi edellä mainittu risuja palautelomake on vähän outo, koska siihen tekstiin pitää itse ilmeisesti huomata laittaa esim sähköpostiosoite mukaan, jos haluaa vastauksen. Käyttäjän kannalta olisi mielestäni paljon selvempää, että siellä olisi eri kohta, johon voisi laittaa sen, haluaako vastauksen vai ei.

  • December 21, 2012
matti81: Hyvä juttu että sait asian hoidetuksi. Tuohon osoitteen kautta voit myös tarvittaessa olla yhteydessä. Suosittelemme kuitenkin että yhteydenotot hoidetaan lomakkeen kautta niin avun saa nopeimmin.

Palautelomaketta koskeva palautteesi on ohjattu eteenpäin. Todella hyviä ideoita! Kiitos niistä.