Tällä palstalla ovat useat raportoineet, että huoltotöiden yhteydessä VDSL2 päivtykset katkaisevat netin. Allekirjoittaneen talosta (Oulu) meni kaikilta Soneran asiakkailta netti poikki. Asentaja kertoi toiselle asukkaalle, ettei ehkä ennen joulua saada toimimaan. Koska joulun jälkeisella viikolla on useimmat lomilla (myös asentajat), niin netin kuntoon saaminen menee tod.näk. yli vuoden vaihteen. Eli luvassa vähintään 3-4 viikon tauko.
Onko syy:
1. Asentajat eivät osaa
2. Sonera ei osaa
3. Tekniikka täysi susi
Vai missä vika?
Aspa: Selittäkää miksi VDSL2 päivitykset katkaisevat netin !
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.