Tilasin netin 23.08.2010 18:35:32
Tilausnumeroni on: 728960
Minulle tuli jo viesti, että asennuspäivä on 1.9.2010
Sen jälkeen minulle tuli viesti että samaisessa osoitteessa on toinen adsl-liittymä, jonka vuoksi
minun liittymäni toimitus on keskeytynyt.
Nyt kuitenkin on käynyt ilmi, että aiempi laajakaista siirtyy pois nykyisestä asunnosta 23.09, jolloin omani voi vihdoinkin tulla tilalle,
mutta eipä ole hajuakaan tuleeko "asennusmies" ollenkaan, vai onko koko liittymän tilaus purkautunut.
Yritin kirjautua palveluunne tunnuksellani, jonka sain tilausvahvistus -sähköpostissa, mutta siinä ei ollut annettu salasanaa lainkaan. Kun yritin mennä kohtaan "Unohditko salasanasi", syötin tunnukseni siihen, mutta kävi ilmi että tunnuksia ei ole olemassa!! Enkä voi nyt seurata missä tilanteessa koko tilaukseni edes on.
Olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun, mutta eihän sieltä vastata.
Pitääkö minun siis tilata täysin uusi netti, jolloin odotan taas seuraavat kolme viikkoa?!
Asunnossa olikin jo netti - Oman toimitus keskeytyi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.