Tilasin netin 23.08.2010 18:35:32
Tilausnumeroni on: 728960
Minulle tuli jo viesti, että asennuspäivä on 1.9.2010
Sen jälkeen minulle tuli viesti että samaisessa osoitteessa on toinen adsl-liittymä, jonka vuoksi
minun liittymäni toimitus on keskeytynyt.
Nyt kuitenkin on käynyt ilmi, että aiempi laajakaista siirtyy pois nykyisestä asunnosta 23.09, jolloin omani voi vihdoinkin tulla tilalle,
mutta eipä ole hajuakaan tuleeko "asennusmies" ollenkaan, vai onko koko liittymän tilaus purkautunut.
Yritin kirjautua palveluunne tunnuksellani, jonka sain tilausvahvistus -sähköpostissa, mutta siinä ei ollut annettu salasanaa lainkaan. Kun yritin mennä kohtaan "Unohditko salasanasi", syötin tunnukseni siihen, mutta kävi ilmi että tunnuksia ei ole olemassa!! Enkä voi nyt seurata missä tilanteessa koko tilaukseni edes on.
Olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun, mutta eihän sieltä vastata.
Pitääkö minun siis tilata täysin uusi netti, jolloin odotan taas seuraavat kolme viikkoa?!
Sivu 1 / 1
Tunnukset aktivoituvat vasta kun liittymä on toimitettu, tämän vuoksi sait ilmoituksen, että tunnustasi ei ole olemassa. Tekemäsi tilaus ei peruunnu automaattisesti.
Jos sinulla on Soneran asiakasnumero, lisää se käyttäjätunnuksesi tietoihin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) ja voin tarkistaa mikä liittymäsi tilanne on. Ilmoita tähän ketjuun kun olet asiakasnumerosi lisännyt.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Jos sinulla on Soneran asiakasnumero, lisää se käyttäjätunnuksesi tietoihin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) ja voin tarkistaa mikä liittymäsi tilanne on. Ilmoita tähän ketjuun kun olet asiakasnumerosi lisännyt.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Minulla ei ole Soneran asiakasnumeroa. Ehdin jo tilaamaan uuden netin itselleni tuon entisen "vaiheessa" olevan päälle. Kyllä varmaan siellä päässä osaatte sumplia tilanteen, ettette minulle 2 nettiä toimita kuitenkaan, koska samoilla tiedoilla sen kuitenkin tilasin. Näin pääsen ilmeisemmin nopeampaa kautta, en ala odottamaan sitä toista, koska minulla ei ole hajuakaan missä vaiheessa se on ja mitä ylipäätänsä tapahtuu, ja milloin, enkä ala joka päivä jonottamaan asiakaspalveluun.
Toivottavasti näin homma toimii!
Toivottavasti näin homma toimii!
Toinen vaihtoehto on, että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 333123456. Tälläkin pystyisimme tietojasi tarkastamaan.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Mistähän tämän laajakaistanumeron saisi selville?
Sähkopostissani, tilausvahvistuksessa ei ainakaan ollut muuta kuin tilausnumero..?
Sähkopostissani, tilausvahvistuksessa ei ainakaan ollut muuta kuin tilausnumero..?
Tämän palstan kautta asioiden hoitaminen on hyvin rajallista ja tunnistautuminen tehdään Asiakasnumero-kentän kautta piilossa kaikilta muilta palstan käyttäjiltä. Jos haluat tänne vastauksen liittymän toimituksen tilanteesta, voit tässä tapauksessa laittaa asiakasnumeron tilalle vaikka henkilötunnuksesi ilman väliviivaa. Kenttä hyväksyy vain numerot.
Toinen vaihtoehto on tietenkin soittaa Asiakaspalveluun 0200 17000 (mpm/pvm) ja tiedustella tilanne sitä kautta.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Toinen vaihtoehto on tietenkin soittaa Asiakaspalveluun 0200 17000 (mpm/pvm) ja tiedustella tilanne sitä kautta.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
On hyvin rajallista, kyllä.
Ok, laitan siis henkilötunnukseni asiakasnumeron tilalle!
Jospa sitä kautta saatte selville tilanteen.
Ok, laitan siis henkilötunnukseni asiakasnumeron tilalle!
Jospa sitä kautta saatte selville tilanteen.
Hei, henkilötunnuksesi on puutteellinen, jos tunnuksessasi on kirjain, niin se ei tallennu tietoihisi. Kuten Tapio mainitsi, kenttä hyväksyy vain numerot. Koska henkilötietoja ei yleisellä keskustelupalstalla kannata mainita, niin liittymätiedot ovat ainoita, millä tilauksesi löydämme.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.