Skip to main content
en ymmärrä miksi MINUN ASUNNOSSANI Huawei E5 löytää vain 2g verkon ja naapuriin kun menen niin siellä löytyy se toivottu 3g, siis ihan seinänaapuri on kyseessä.

Vaihtuu just siinä kohtaa kun asuntoni loppuu, kun kävelen naapuriin laitteen kanssa.
Asun ihan hyvällä 3g alueella isossa kaupungissa.


Onko kellään antaa vihjeitä tähän mystiseen asiaan?
Mistäpäin vois ongelmaa alkaa etsimään?
Ellei ohjeista ja vinkeistämme löydy ratkaisua 3G -verkon löytymiseksi, niin kuuluvuusasioissa voit olla yhteydessä myös vikapalveluumme 0206 90101 (mpm/pvm).
Hei
eikö voi email yhteyttä saada tai voitaisko minulle päin soittaa??

Siis jonottaminen puhelimessa ei oikein jaksa innostaa, kerran jo sitä tein, odotin 7 minuuttia ja ketään ei vastannu ja se riitti, parempaakin tekemistä.

Minulla ei valitettavasti ole edes omasoneraa, koska en huomannut sitä erikseen pyytää, kun ajattelin että se tulee automaattisesti minulle, kuten nykyisellä operaattorillani.

Kun olen vasta vaihtamassa jos saan siis toimimaan mokkulan täs asunnossa 3 g:nä.
Voit jättää yhteydenottopyynnön Omilta Sivuilta Vikapalveluumme, mikäli et halua soittaa.

Yhteydenottopyynnön kirjaamista varten tarvitset tunnukset Omille Sivuille. Voit hakea ne Huawei E5 -laitteen liittymällä. Siirrä tällöin E5-laitteesta SIM-kortti puhelimeesi, jolloin voit hakea salasanan. Salasana haetaan lähettämällä tekstiviesti SALASANA numeroon 15400 (0 €). Käyttäjätunnus on E5-laitteen liittymänumero, sen voit tarkistaa esim. tilausvahvistuksesta.

Vastaa