@450 jakaminen 2koneeseen
Kuinkas yhteyden jakaminen onnistuu nyt tällä D-Link Des-1008D kytkimellä, kaikkemme on yritetty ja ei ole saatu toimimaan ja löysin nyt tälläisen paikan jossa tätä voisi kysyä. Eli siis arviolta puolivuotta sitten soneralle soiteltiin että vaihtaminen langallisesta langattomaan EI MUUTA MITÄÄN yhteydessä ja muuttihan se sen että ei voi jakaa nettiä, ja tämän linkin heittivät sitten ja korvasivat parikymppiä laskusta jotta tämä saadaan hankittua jotta netin voi jakaa, kun ensin sanoivat että mikään ei muutu ja sitten muuttuikin. Ohjeiden mukaan kytkin hakee itsestään IP osoitteet kaikkiin koneisiin mutta kuitenkin vain yhdessä koneessa toimii yhteys ja muissa tulee että vajaa tai puuttuva liitettävyys. yhteys menee siis Kattoantennista tähän langattoman netin modeemiin, siitä kytkimeen ja siitä 2 koneeseen. Ja sen perusteella mitä olen netistä lueskellut, niin toimisi muka vain reilu 100e maksavalla telewellin laatikolla, eli onko meitä kusetettu uudestaan?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.