@450 laajakaista, ongelma.
Pakotettiin vaihtamaan langattomaan modeemiin (@450, ei 3G), uhkailtiin että jos pysytään kiinteässä niin laskut nousee kaksinkertaiseksi. Nyt saatiin modeemi joka ei edes toimi kunnolla, uppi on 0,05 mb vaikka maksetaan 0,5 mb, jos lataan jotain isoa filua yöllä niin aamulla saan huomata että modeemi on leiponut kiinni 6 tuntia sitten ja filun lataus kussut siihen ja antennikaan ei toimi kunnolla saateessa vaikka olisi kyllä tarkoitus toimia säässä kuin säässä. Asiakaspalveluun soittelin ja mitään apuja en saanut, sitä vakiosettiä vaan: onko modeemissa varmasti virrat päällä? blabla onko nettipiuha varmasti kiinni blabla. Nyt jotain apuja kiitos ennenkuin palaa hermot lopullisesti soneraan ja sen loputtomiin ongelmiin.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.