Miten saan käyttööni taas tämän @450 laajakaistani,sillä nyt maksan 5e perusmaksua ja asiakaspalveluun ei saa mitenkään soittamalla yhteyttä asian tiimoilta ja haluaisin ottaa palvelun taas käyttööni..Eli onko jotain konstia muuta kuin puhelimen kautta soittaen????
Sivu 1 / 1
Myös Omien sivujen palvelupyyntölomakkeen kautta yhteydenotto Asiakaspalveluun on mahdollista. Asiakaspalvelun palvelupyyntöjen purkamisessa jono muutaman päivän, joten kiireellisille asioille soitto on nopeampi vaihtoehto (jono laajakaistan Asiakaspalveluun juuri nyt 8 min 40 s).
Uutena vaihtoehtona on myös ajanvaraus. Valitse sivulta Varaa aika > valitse mitä tuotetta asia koskee > valitse kalenterista aika jolloin haluat että sinulle soitetaan > kirjoita yhteystietosi ja maksimissaan 300 merkkiä pitkä viesti Asiakaspalvelulle > vahvista varaus.
http://www.sonera.fi/ajanvaraus
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Uutena vaihtoehtona on myös ajanvaraus. Valitse sivulta Varaa aika > valitse mitä tuotetta asia koskee > valitse kalenterista aika jolloin haluat että sinulle soitetaan > kirjoita yhteystietosi ja maksimissaan 300 merkkiä pitkä viesti Asiakaspalvelulle > vahvista varaus.
http://www.sonera.fi/ajanvaraus
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.