@450 laajakaistan kytkentä takaisin toimintaan?
Miten saan käyttööni taas tämän @450 laajakaistani,sillä nyt maksan 5e perusmaksua ja asiakaspalveluun ei saa mitenkään soittamalla yhteyttä asian tiimoilta ja haluaisin ottaa palvelun taas käyttööni..Eli onko jotain konstia muuta kuin puhelimen kautta soittaen????
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.