Skip to main content
Miten saan käyttööni taas tämän @450 laajakaistani,sillä nyt maksan 5e perusmaksua ja asiakaspalveluun ei saa mitenkään soittamalla yhteyttä asian tiimoilta ja haluaisin ottaa palvelun taas käyttööni..Eli onko jotain konstia muuta kuin puhelimen kautta soittaen????
Myös Omien sivujen palvelupyyntölomakkeen kautta yhteydenotto Asiakaspalveluun on mahdollista. Asiakaspalvelun palvelupyyntöjen purkamisessa jono muutaman päivän, joten kiireellisille asioille soitto on nopeampi vaihtoehto (jono laajakaistan Asiakaspalveluun juuri nyt 8 min 40 s).

Uutena vaihtoehtona on myös ajanvaraus. Valitse sivulta Varaa aika > valitse mitä tuotetta asia koskee > valitse kalenterista aika jolloin haluat että sinulle soitetaan > kirjoita yhteystietosi ja maksimissaan 300 merkkiä pitkä viesti Asiakaspalvelulle > vahvista varaus.

http://www.sonera.fi/ajanvaraus

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa