mikä mahtaa olla kun kun automaattisten päivitysten nollaus ei onnistu?klikkaan tiedoston lataus ikkunasta suorita .sen jälkeen kysytään oletko varma ja valittuani yes ikkuna häviää eikä mitään tunnu tapahtuvan vaikka tunninkin odottaa.olen tallentanut myös ja kokeillut sitä kautta tehdä saman mutta mitään ei tunnu tapahtuvan.
Sivu 1 / 1
Onko tietokoneellasi varmasti uusin versio Sonera Tietoturva -ohjelmasta ? Suosittelen joka tapauksessa asentamaan tietoturvaohjelmiston uudelleen jos ohjelma on edelleen toimintahäiriössä, eikä päivity oikein.
Ennen toimenpiteiden tekemistä kannattaa kuitenkin vielä kertaalleen yrittää Sonera Tietoturvan hallintaohjelmasta löytyvää 'Automaattiset päivitykset -> Tarkista nyt' -toimintoa.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Ennen toimenpiteiden tekemistä kannattaa kuitenkin vielä kertaalleen yrittää Sonera Tietoturvan hallintaohjelmasta löytyvää 'Automaattiset päivitykset -> Tarkista nyt' -toimintoa.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
tarkista nyt on tehty jo aiemmin monta kertaa.sanoo että tarkistettu,seuraava tarkistus 10 min.päästä mutta sen jälkeen sanoo keskeytetty.huhtikuun alussa koneeseen tehty järjestelmän palautus alkutilaan saman vian takia.samalla asennettu virusturva uudelleen sen jälkeen toiminut tähän saakka hyvin.taitaa olla historian aikana nyt 3 kerta kun asennan virusturvan tähän koneeseen.eli tarvitsen varmaan sen lisenssi avaimen uuden koodin.harmittaa suunnattomasti tällänen leikkiminen kun ei ole atk ammattilainen.menee illat ja yöt pään raapimiseen.
Jatketaan keskustelua toisessa samasta aiheesta avaamassasi ketjussa. Lisäsin sinne hieman lisäohjeita ongelman ratkaisemiseksi.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.