Minulla oli määräaikainen Sonera viihde -paketti jonka määräaikaisuus päättyi ja hinta nousi kaksinkertaiseksi. Muutaman kuukauden makseltuani päätin lopettaa Viihteen ja soitin asiakaspalveluun. Sieltä kerrottiinkin että voi voi kun te olisitte saanut tehdä uuden määräaikaisen sopimuksen samalla hinnalla, emme vain viitsineet kertoa sitä, koska meistä oli mukavampaa että maksatte kaksinkertaista hintaa.
No, suostuin sitten kuitenkin tekemään uuden 24 kk sopimuksen alennetulla hinnalla. Sitten sain tilausvahvistuksen jossa kerrotaan että joudun maksamaan "avausmaksua" 30 €. Nyt todellakin ihmettelen että mistä avaamisesta tämä hinta maksetaan kun liittymä on ollut päällä koko ajan. Lisäksi sain tekstiviestin "Hei, postitimme sinulle uuden palvelureitittimen...". Katsotaanpa mitä posti tuo.
Lisäksi todella ihmettelen ettei asiakaspalveluun löydy mitään sähköpostiosoitetta, mutta onhan se tietysti hauskempaa että nämä vuodatukset menevät julkisille palstoille kaikkien tietoon.
Avausmaksu tilauksen jatkamisesta?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.