Skip to main content

Avoimen vikatiketin poisto

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Moi,

En alkanut lähettämään asiakaspalveluun virallista viestiä kun en sieltä oikein tälle sopivaa kohtaa löytänyt.

Tein joulukuun alussa vikailmoituksen kun Koti-TV:n digiboksiin tulleen päivityksen jälkeen tv ei enää näkynyt hdmi-kaapelilla käyttämäni tietokoneen monitorin kanssa. Asiakaspalvelija sanoi, että jättää avoimeksi vikailmoituksen joka kuitataan kun ongelmaan löytyy ratkaisu. Nyt olen kuitenkin hankkinut "oikean" television ja vika on omalta osaltani poissa. En kuitenkaan voi tehdä liittymän hallinnassa liittymääni muutoksia, vaan siellä paistaa keltaisessa boksissa:

"Hyvä asiakkaamme,
Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis."

LUULISIN, että tuo johtuu avoinna olevasta vikatiketistä koska mitään lisäpalveluita en ole viimeaikoina tilannut, joten voisiko joku näppärä asiakaspalvelija sen sieltä poistaa, kiitos.

2 kommenttia

  • February 4, 2013
Hei viehe,

Kävin tuon vikailmoituksen sulkemassa, kun ongelma ei kerta ole enää ajankohtainen. Tuo ilmoitus minkä sait ei kuitenkaan pitäisi johtua avoimesta vikarista. Selvitän tapausta ja palaan asiaan mahdollisimman pian.

  • February 5, 2013
Jaahas, kiitokset vikailmoituksen sulkemista ja hyvä homma että tulee selviteltyä tuon ilmoituksenkin perimmäinen syy.