Skip to main content
Hei, Kun ette tunnu vastailevan tukipyyntöihin ajattelin tänne kertoa asiani.
Olen saanut laskun väärällä summalla varustettuna kuten myös viimeiset kolme laskua. Lähetin tämän johdosta viestin torstaina ja pyysin lähettämään uuden laskun oikean summan kera mutta vastausta/uutta laskua ei ole kuulunut. Voisin minä tietysti vain muuttaa summan mutta sitten te ette taasen opi ja ensi kuussa on sama homma.
Ymmärrän kyllä että asia on vaikea, mutta ottakaa rohkeasti yhteyttä esimieheenne ja pyytäkäkää opastusta tekstinkäsittelyohjelman copy/paste toiminnon käyttöön.

Laskun numero 56595357
Poistitte tunnukseni koska kysyin apua tiedän aiheuttamaan ongelmaan, tämä ylitti kaikki rajat. Otin yhteyttä kuluttasuojaan ja teillä on 3 vuotta aikaa lähettää lasku ja siinä on luonollisesti oltava normaali 30 päivän maksuaika. Mitä tulee tähän syrjintään minua pyydettiin ottamaan ensisijaisesti yhteyttä asiakaspalvelupäälikköön tai vastaavaan, joten voitteko antaa kyseisen ihmisen yhteystiedot.
Tarkennus vielä että syrjinnällä tarkoitan että olette vastanneet muiden asiakkaiden viesteihin ennen minua, vaikka he ovat lähettäneet viestin myöhemmin. Tätä ei voi selitellä minkäämoisella priorisoinnilla ynnä muulla koska asiani hoito vaatisi teiltä noin 1-2 minuutin ajan.
Asiakaspalvelijat Anu ja Tapio mistähän johtuu että taas kerran ohititte viestini. Onko teillä vapaa oikeus valita keitä maksavia asiakkaite palvelette?
Tämän Keskustele ja kysy - palstan kautta ei tehdä liittymiin tai niiden sopimuksiin mitään muutoksia. Jos laskussasi on epäselvyyttä, asiasta kannattaa olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme. Meille voi myös tehdä ajanvarauksen, jolloin asiakaspalvelusta ollaan teihin yhteydessä.

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Hei, ilmeisesti käsitin jotain väärin kun oletin että tämä on ASIAKASPALVELU foorumi. Pahoittelen jos olen ilmaissut asiani jotenkin epäselvästi. Yritän nyt kertoa asiani niin selkeästi kuin mahdollista. Minä olen saanut laskun joka ei vastaa sopimuksessani mainittua summaa. Liittymäni oikean hinnan voit tarkistaa osoitteesta https://www4.sonera.fi/kauppa/pcOrBroad ... =broadband joka on 20.06 €/kk (hinta sama viimeiset 2 vuotta) mutta laskuni summa on 42,24 €/kk. Kyseisen laskun numero on 56595357. Mikäli olette nostaneet liittymäni hintaa jostain syystä yli 22 € sitten ei ole ongelmaa, mutta eikö moisesta olisi pitänyt tulla jokin ilmoitus?
Toimintanne alkaa menemään jo kovin lapselliseksi. Voitteko vastata vaikka ihan vain yhdellä sanalla aiotteko korjata laskuni vai ette? Tämän jälkeen voitte mennä takaisin youtubeen katsomaan hassuja kissavideoita tai mitä tahansa sitten työajallanne teettekin.
Tämän Keskustele ja kysy - palstan kautta ei tehdä muutoksia liittymiin tai liittymäsopimuksiin. Vastaamme tällä keskustelupalstalla yleisesti liittymä- ja palvelukohtaisiin kysymyksiin.

Laskun osalta on otettava henkilökohtaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai tekemällä ajanvaraus.
Ilmeisesti koitatta tahallisesti provosoida tai sitten olette todellakin noin yksinkertaisia ihmisiä. JOLLEI TEILLÄ OLE OIKEUKSIA TEHDÄ MUUTOKSIA LASKUIHIN, ILMOITTAKAA TÄSTÄ ASIASTA IHMSILLE JOKA ASIALLE VOI JOTAIN TEHDÄ. Luuletteko tosiaan että varaisin jonkun puhelinajan viikon päähän? Oletatteko että minä tiedän etukäteen onko minulla silloin jotain parempaa tekemistä kuin kouluttaa teitä helvetin idiootteja. Ettekö tosiaan voi ymmärtää että minä en pyydä tässä mitään muuta kuin että saan maksaa laskuni?

Vastaa