Skip to main content
Minä lähetin sähköpostin mutta kirjoitin väärän osoittee ---@data.gse pääte vaikka piti olla .se ja nyt avustaja hyppää esille koko ajan ei mitään väliä mitä teen annan mennä 30 sek. tai annan korjaus komennon ja valmis lopuksi.
Antaako Internet Avustaja -ohjelma jonkin tarkemman kuvauksen ongelmatilanteesta? Tästä tiedosta voi olla apua ongelman selvittämisessä. Oletin, että tarkoitit Avustajalla juuri Sonera Internet Avustaja -ohjelmaa.

Voisit myös tarkistaa sähköpostiohjelmasi 'Lähtevät' -kansiosta, onko viesti jossa osoite on kirjoitettu väärin siellä. Jos viesti on vielä 'Lähtevät' -kansiossa, voit koittaa kyseisen viestin poistamista. Voit ennen poistoa kuitenkin kopioida tarvittaessa viestin sisällön talteen, jotta voit lähettää viestin helpommin oikealla osoitteella uudelleen.

Auttoiko tämä toimenpide ongelmaan?

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Heippa taas!
Lähtevät kansio on tyhjä olin samaa ajatellut mutta ei ollut mitään.
´550 RCPT adress has non existant domani<dannbesdata.serg>`
Portti 465,SSL - suojattu: kyllä Palvelinvirhe: 550, Virhenumero 0x800ccc79
Näin siellä lukee onko jotain apua.TOIVOTTAVASTI

Kiitti etukäteen
Terveisin
Hannu
Siinä tapauksessa, että sähköpostiohjelmassa kaikki näyttää olevan kunnossa (lähtevät -kansio on tyhjä ym.) on kyse todennäköisesti siitä, ettei Avustaja toimi tällä hetkellä kuten pitäisi. Suosittelen ohjelman uudelleenasennusta.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Heippa!

Ei auttanut olen asentanut avustajan uudestaan mutta, avustaja on kyllä kunnossa. Sähköpostin vikailmoitus on ja pysyy ja avaa avustajan usein ehkä 2 minutin välein. Söhköposti yrittää myös lähettää sitä postia jota ei näy enään missään ei lähtevissä, eikä muualla kuin vikailmitus "kehyksessä".

T. Hannu
Tässä tapauksessa kannattaa kokeilla sähköpostitilin uudelleenluomista sähköpostiohjelmaan, se saattaisi korjata ongelman. Ohjeita ohjelman asetuksiin löydät Ohjeet ja vinkit -sivustoltamme.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa