Skip to main content

B593 yhteys pätkii

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

elikkä ensin käytössä oli nettitikku E392, toimi hyvin kuukauden verran 4G verkossa, ei pätkinyt. Vaihdoin kuitenkin reitittimeen B593 tabletin oston jälkeen, jonka jälkeen ei olekkaan enää yhteydet toimineet niinkuin (hyvältä ja kalliilta boxilta) odottaa sopisi. Soitin asiakaspalveluunkin mutta sieltä ei käytännössä osattu neuvoa mitä tehdä.
Eli reititin kadottaa yhteyden. Tietokoneelta saa yhteyden reitittimeen langattomasti ja verkkopiuhalla kyllä, mutta reititin täytyy buutata välillä monta kertaa päivässä, lähes aina kun "yhteys on ollut käyttämättä" pienenkin hetken. Joskus taas se saattaa olla päällä koko yön vaikka tietokone on sammutettuna.
Olen muuttanut tietokoneelta asetutksista että tietokone ei saa säästää virtaa sammuttamalla verkkokortteja, ei ollut apua. Mitä teen, en haluaisi paiskata vehjettä vielä roskiinkaan kun siitä pitäisi maksaa pari vuotta lähes kymppi kuussa!

niin ja olen siirtänyt reitittimen ikkunan eteen jekkulangalla roikkumaan verhotangosta kun asiakaspalvelusta sanottiin että seinät voivat heikentää kuuluvuutta :)

1 kommentti

  • March 4, 2013
Hei arvee !

Ensinnäkin pahoittelen viivästynyttä vastausta.

Lisääthän tänne asetuksiin asikasnumerosi, niin pääsemmme tarkistamaan liittymän tiedot. Asiakasnumerosi ei näy muille kirjoittajille.

Voit myös halutessasi tehdä vikailmoituksen tämän linkin http://bit.ly/O37XfB kautta.