Babylon
Koneeseen on iskenyt Babylon-haitta-vakoiluohjelma. Minulla on Sonera-F-secure-tietoturva, joka ei ole moista estänyt. Olen poistanut ohjelman ohjelmaluettelosta, mutta se aukeaa aina sekä Mozillalla että IEllä. Ohjelma hidastaa ja aukoo mainoslinkkejä, kuka ties, mitä muuta. Mitä teen, normaali ohjelman poisto ei toimi, koska sitä ei enää edes näy luetteloissa. Kone on parisen vuotta vanha ja päivitykset ovat kunnossa.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.