Moro,
Kanavapaketeista löysin:
Big Brother
Jatkuva 36,90 €/kk
Tarkoittaako tuo tosiaankin 36,90 €/kk vai saako tuolla hinnalla koko kauden?
T: DvL
Big Brother 2011 paketti?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.