Hei,
Onko mahdollista käyttää ulkomailla lähtevän postin palvelimena mail.inte.fi?
Tällä haen sitä takaa kun usein hotellissa hotelli tarjoaa laajakaistan mutta he eivät tiedä mitä pitäisi käyttää lähtevän postin palvelimena. Elisalla on mahdollista ainakin käyttää smtp.kolumbus.fi-palvelinta ulkomailla tai missä tahansa kunhan sähköposti ohjelmasta laittaa asetuksen päälle kirjaudu lähtevän postin palvelimeen ennen lähettämitä.
Terveisin Antti
Sivu 2 / 2
Onko muilla ollut tänä viikonloppuna ongelmia lähettää sähköposteja, saan niitä vastaanotettua mutta en voi niitä lähettää.Sonera internet avustaja sanoon että kaikki on kunnossa mutta kun yritän lähettää saan virheilmoituksen:
Palvelinyhteys epäonnistui. Aihe 'f', Tili: ', Palvelin: 'mail.inet.fi', Protokolla: SMTP, Portti: 465, SSL-suojattu: Kyllä, Socket-virhe: 10013, Virhenumero: 0x800CCC0E
Poistin tuosta viestistä tilin nimen mutta muuten tuo on kopio Windows mailistä.
Palvelinyhteys epäonnistui. Aihe 'f', Tili: ', Palvelin: 'mail.inet.fi', Protokolla: SMTP, Portti: 465, SSL-suojattu: Kyllä, Socket-virhe: 10013, Virhenumero: 0x800CCC0E
Poistin tuosta viestistä tilin nimen mutta muuten tuo on kopio Windows mailistä.
Viikonloppuna lakkasi toimimasta, antaa virheilmoituksen:
"Postia lähetettäessä tapahtui virhe. Postipalvelin vastasi: mail not accepted from blacklisted IP address s118.xxx.xx.xx]. Tarkista viesti ja yritä uudelleen"
Thaimaassa siis majailen, mikä mättää? Asetukset entiset ja niillä toimi vielä viime viikolla.
"Postia lähetettäessä tapahtui virhe. Postipalvelin vastasi: mail not accepted from blacklisted IP address s118.xxx.xx.xx]. Tarkista viesti ja yritä uudelleen"
Thaimaassa siis majailen, mikä mättää? Asetukset entiset ja niillä toimi vielä viime viikolla.
Vaikuttaa siltä, että aiemmin vaivannut ongelma on uusiutunut, eli osa asiakkaistamme ei tällä hetkellä pysty lähettämään sähköpostia mail.inet.fi -palvelimen kautta toisen operaattorin verkosta. Webmailin kautta lähetys onnistuu.
Ilmoitamme taas tässä ketjussa kun vika on saatu korjattua.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Ilmoitamme taas tässä ketjussa kun vika on saatu korjattua.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Hei
Sain pari viiikkoa sitten tiedon, että asia korjattu eli osoitteeni poistui blacklistalta. Mutta taas alkoi sama ongelma. Kuinka taas toimitaan!
Sain pari viiikkoa sitten tiedon, että asia korjattu eli osoitteeni poistui blacklistalta. Mutta taas alkoi sama ongelma. Kuinka taas toimitaan!
MeriMaaria kirjoitti: Hei
Sain pari viiikkoa sitten tiedon, että asia korjattu eli osoitteeni poistui blacklistalta. Mutta taas alkoi sama ongelma. Kuinka taas toimitaan!
Kyseinen ongelma on tietojemme mukaan uusiutunut, kuten Panu kirjoittikin edellä 19.10. lähetetyssä viestissämme. Asia on tällä hetkellä selvityksessä ja ilmoitamme tässä ketjussa, kun ongelma on korjattu.
Jos sähköpostin lähetys ei onnistu mail.inet.fi -palvelimemme kautta toisen operaattorin verkkoa käyttäessä, sähköpostia voi vaihtoehtoisesti käyttää https://webmail.inet.fi -sähköpostisivumme kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Tämä ongelma on tietojemme mukaan korjattu 26.10.2009 aikana ja sähköpostin lähetys mail.inet.fi-palvelimen kautta toimii taas normaalisti toisen operaattorin liittymästä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.