Hei,
Onko mahdollista käyttää ulkomailla lähtevän postin palvelimena mail.inte.fi?
Tällä haen sitä takaa kun usein hotellissa hotelli tarjoaa laajakaistan mutta he eivät tiedä mitä pitäisi käyttää lähtevän postin palvelimena. Elisalla on mahdollista ainakin käyttää smtp.kolumbus.fi-palvelinta ulkomailla tai missä tahansa kunhan sähköposti ohjelmasta laittaa asetuksen päälle kirjaudu lähtevän postin palvelimeen ennen lähettämitä.
Terveisin Antti
Blacklistalla
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.