Otsikon mallista ongelmaa on kotiTV:n kanssa. Ongelma tapahtuu AINA kun ajelee speedtestiä ja tai lataa tiedostoja netistä.
Television katsominen on mahdotonta. Liittymä on 24M josta töpseliin asti valuu 15M ja kotiTV syö siitä vielä 5M. Jos kerran maksan 24M liittymästä niin olisi kohtuullista että kotiTV ei veisi vielä vähästäkin 33%.
Asiakaspalvelun mukaan kotiTV:n käyttö ei vaikuta netin käyttöön. Kyllä se vaan vaikuttaa ja sama toisinpäin.
Ongelma mikä tässä on se, että haluaisin palauttaa boksin ennen kuin minulta veloitetaan toimituskuluja toimimattomasta tuotteesta. Eli osoite ja postin soneran asiakasnumero niin homma liikahtaa eteenpäin.
Boksi jumittaa, hyppää valikkoon ja buuttailee
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.