Skip to main content

Boksi jumittaa, hyppää valikkoon ja buuttailee

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Otsikon mallista ongelmaa on kotiTV:n kanssa. Ongelma tapahtuu AINA kun ajelee speedtestiä ja tai lataa tiedostoja netistä.

Television katsominen on mahdotonta. Liittymä on 24M josta töpseliin asti valuu 15M ja kotiTV syö siitä vielä 5M. Jos kerran maksan 24M liittymästä niin olisi kohtuullista että kotiTV ei veisi vielä vähästäkin 33%.

Asiakaspalvelun mukaan kotiTV:n käyttö ei vaikuta netin käyttöön. Kyllä se vaan vaikuttaa ja sama toisinpäin.

Ongelma mikä tässä on se, että haluaisin palauttaa boksin ennen kuin minulta veloitetaan toimituskuluja toimimattomasta tuotteesta. Eli osoite ja postin soneran asiakasnumero niin homma liikahtaa eteenpäin.

3 kommenttia

  • August 11, 2011
Overlord kirjoitti:
Otsikon mallista ongelmaa on kotiTV:n kanssa. Ongelma tapahtuu AINA kun ajelee speedtestiä ja tai lataa tiedostoja netistä.

Television katsominen on mahdotonta. Liittymä on 24M josta töpseliin asti valuu 15M ja kotiTV syö siitä vielä 5M. Jos kerran maksan 24M liittymästä niin olisi kohtuullista että kotiTV ei veisi vielä vähästäkin 33%.

Asiakaspalvelun mukaan kotiTV:n käyttö ei vaikuta netin käyttöön. Kyllä se vaan vaikuttaa ja sama toisinpäin.

Ongelma mikä tässä on se, että haluaisin palauttaa boksin ennen kuin minulta veloitetaan toimituskuluja toimimattomasta tuotteesta. Eli osoite ja postin soneran asiakasnumero niin homma liikahtaa eteenpäin.


Suosittelen tässä tapauksessa olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, asia vaatii selvitystä tarjouksen/sopimuksen suhteen ennenkuin laitteita voi lähteä palauttamaan.

  • August 19, 2011
Käsittääkseni tässä kirjoitellessani otin yhteyden asiakaspalveluun. Voisitko kysyä sen postin palautusnumeron esimieheltäsi niin asia etenee. Kiitos.

  • August 29, 2011
Huomasin, että olet ollut asiasta jo yhteydessä asiakaspalveluumme viestisi kirjoituksen jälkeen ja asia oli selvitetty asiakaspalvelumme kanssa.