Moi
Mites teillä muilla on Motorolan boksin (VIP 1910-9) vakaus?
Peruskatseluissa vapailla ja maksullisilla kanavilla on toiminut hyvin.
Seuraavissa tilanteissa boksilla on tapana jäätyä (30-50% kerroista) ja alkaa boottaamaan:
- selailen valikkoja (esim canal+ on demand) ripeällä meiningillä
- alan katsomaan leffaa esim canal+ on demandista
- alan katsoa Canal+ Film HD-kanavaa
Yleensä yhden bootin jälkeen toimii vakaammin ja esim leffan voi katsoa loppuun.
Jotenkin toi boksi ottaa itseensä jos se on liian kauan päällä..
Yhteytenä on 100M Laajakaista Extra ja reititin on Thomson TG 784.
Teemu
Boksin vakaus?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.