Skip to main content
Olen yrittänyt lähettää asiakaspalveluun viestiä, nettisivujen palauteosio on poissa käytöstä.
Työaikana vähän paha jonottaa... kännykkä nimittäin jonotti toista tuntia tuossa pöydällä eikä läpi päässyt!!!

Ongelma pähkinänkuoressa, auttakaa nyt ihmeessä muuten boxi ja koko palvelu lähtee oitis palautukseen.

Eilen tuli boxi ja asensimme sen. Koti-tv, boxi kytkettynä modeemiin jne.

Kanavat kyllä näkyy, mitä nyt pätkivät välillä mutta pahin ongelma on se että kun tovin katsot jotain kanavaa, ruudulle pamahtaa se mainossivu jonka kautta vois ilmeisesti vuokrata leffoja kotikatseluun.

Eihän katselusta tule mtn kun tuo tulee muutaman minuutin välein näytölle.

APUA!!!
Mulla on ihan samaa ongelmaa. Aiemmin mulla oli semmoinen ongelma, että mulla meni kokonaan kuva pois ja ruudussa ylhäällä näkyi sonera teksti ja alhaalla kanava tiedot. Firmware päivityksen jälkeen tuli sitten tämä ongelma. Edellisestä sentään selvittiin vain OK:ta painamalla, joka sekin on jo rasittavaa ja nyt joutuu eka poistua videovuokraus sivulta ja sitten vielä erikseen vaihtaa kanavaa toiselle ja takaisin, että kuva rupeaa taas pelaamaan.

Soneraankin ollaan oltu yhteydessä ja on selvityksessä ja oon jo jonkun aikaa odotellut heidän soittoaan, kun tutkailevat tilannetta. Se mikä ihmetyttää on se, että viime viikolla tuli kaikki peruskanavat näkyviin, niin ne toimivat ilman minkäänlaista ongelmaa.

Toinen ongelma mikä mulla on, niin en pääse KotiTV:n maksukanava luetteloon omilta sivuilta, vaan se vaan latailee sitä koko ajan. Eri selaimia ja laitteita on kokeiltu. Kun noita MTV3, Urho ja Disney-kanavia tarjottiin loppuvuodeksi ilmaiseksi, niin en silloinkaan meinannut päästä sinne kanavaluetteloon, mutta kerran vahingossa pääsin iPhonella sisään ja sain MTV3 ja Urho kanavat tilattua, mutta Disney kanavaa jostain syystä ei ollut mun luettelossa tarjolla ilmaiseksi, mutta se on oikeastaan sivuseikka muitten ongelmien kanssa.

Täytyy varmaan ottaa itse taas yhteyttä Soneraan päin jossain vaiheessa.
Itsekseni olen tullut siihen tulokseen että kuva alkaa ensin nykiä tai ääni katkeilla eli nettiyhteys menee poikki tai kaista ei riitä kun tuo vuokraussivu tulee näkyviin.
Eli meille myytiin kytkyeenä 24 megan yhteys mutta sepä ei näy kestävän minkäänlaista netin käyttöä tai isompaa latausta (sähköpostin liitetiedostot yms) niin jopas pätkäsee yhteyden kokonaan poikki.
Eli tämä ei wörki tämä homma ainakaan täällä pohjoisessa.
Tuntikausia olen jonottanut puhelimessa ja yrittänyt puheautomaatille karjua missä vika ja jos se saa selville mihin palveluun haluan (yleensä vain hokee anteeksi en saanut selvää) niin laittanut jonoon joka kestää ja kestää.
Ei toimi asiakaspalvelu ei. Täytynee alkaa kattella satelliittisysteemiä niin johan toimii. On toiminut aina ja ongelmitta.
Enriikka: Kuvailemasi ongelma Koti TV:n kanssa viittaa siihen että mahdollisesti joko ADSL-yhteys katkoo tai sitten yhteys pysyy päällä, mutta ei kykene välittämään kaikkea liikennettä ongelmitta. Aiheesta lisää Ohjeet ja vinkit - sivuilla.

Vikapalveluun kautta asiaa lähtee selviämään ellei linkittämäni ohjeen kotikonstit auta.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
miulla tekee ajoittain samaa. mm. taas nytkin.

Tietokoneella netti on nätisti pystys eikä mitää probleemeita.
speedtestiä : http://www.speedtest.net/result/949323719.png

kyl mulla nyt vaa haisee että koko pahan alku ja juuri on tuo motorolan sekundaboksi.
onko hitaampaa, huonommalla kaukosäätimellä varustettua boksia edes olemassa.

mää vaik maksasin paremmasta laitteesta.

ja läppähän on et just ku saatiin päivitys boksiin, nii toimihan se (kai) sen voimin melkei kaks viikkoo...

ja nyt taas...

Vastaa