Skip to main content

Boxin viimeisin päivitys

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Päivityksen jälkeen ei enää tule automaattisesti sitä menu valikkoa, joutuu itse painamaan kaukosäätimestä menu... Ennen tuo on tullut automaattisesti

2 kommenttia

  • March 26, 2012
Hei Pinkku26

Ohjelmistoon on tehty muutos. Menu-valikko aukeaa ainoastaan Menu napin takaa.

  • March 27, 2012
Jep, tuolla häiriötiedotteissa se selkeästi on kerrottu:
"Uusi versio tuo mukanaan parannuksia digiboxin ohjelmistoon."

Eikö tehtyjä muutoksia voisi listata tiedotteeseen?