Asun Oulun keskustassa Postiaukiolla, jossa Soneran paikallistoimistokin isoista kylteistä päätellen sijaitsee. Brändimuutoksen myötä pihamaisemaa koristavatkin nyt uudet logot. Ikävä kyllä kauan paikallaan ollut lämpömittari on joutunut väistymään pienemmän bannerimuotoisen logon edestä.
Tämä on mielestäni kohtuutonta, sillä Sonera-talo on aukion ainoa rakennus, jonka julkisivuun ei jatkuvasti paista aurinko, eli on siinä ollut lämpömittari ollut luotettavampi kuin omassa ikkunassa oleva. (Kyseinen laite tälläkin hetkellä näyttää yli kolmeakymmentä Celsius astetta) Haluaisin tietää onko Soneralla minkälaiset suunnitelmat lämpömittarin palauttamiseen, sillä jostainhan se lämpötila on oltava luettavissa. Vanhan neliönmuotoisen logoplakaatin tilallakin olisi nyt likainen tahra jonka mittarilla voisi peittää.
Brändimuutoksen myötä tulleet muutokset
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.