No niin, nostin liittymän nopeuden, on nyt 24 mb, siirsin adsl-puhelinpistokkeen paikkaa (koti kaapeloitu)
ostin upouuden Buffalon airstation modeemi/reititin yhdistelmän, johan toimii kaikki sivut eikä pätki.
Pitaa laittaa a-link reititin myyntiin, jollakin toisella se voi hyvinkin toimia, mulla ei.
Buffalo pelittää
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.