Skip to main content

Buffalo pelittää

  • December 11, 2014
  • 0 kommenttia
  • 1 katselukerta

No niin, nostin liittymän nopeuden, on nyt 24 mb, siirsin adsl-puhelinpistokkeen paikkaa (koti kaapeloitu)
ostin upouuden Buffalon airstation modeemi/reititin yhdistelmän, johan toimii kaikki sivut eikä pätki.

Pitaa laittaa a-link reititin myyntiin, jollakin toisella se voi hyvinkin toimia, mulla ei.