Skip to main content
Meillä kanavat näkyvät kyllä, mutta vähän väliä läpsähtää ohjelman päälle ruutuun "pääsy evätty" -kyltti. Häviää kyllä itsestään tai kuittaamalla, mutta eipä paljon viitsi katsella jos kuva vähän väliä peitetään tiedotteella.

Onkohan kyseessä tahallinen häirintä kun on kyse ilmaisesta katselusta, vai mikähän mättää. Meillä on muutama maksettu kanava ja niillä ko. ongelmaa ei esiinny.
papagena kirjoitti:
Meillä kanavat näkyvät kyllä, mutta vähän väliä läpsähtää ohjelman päälle ruutuun "pääsy evätty" -kyltti. Häviää kyllä itsestään tai kuittaamalla, mutta eipä paljon viitsi katsella jos kuva vähän väliä peitetään tiedotteella.

Onkohan kyseessä tahallinen häirintä kun on kyse ilmaisesta katselusta, vai mikähän mättää. Meillä on muutama maksettu kanava ja niillä ko. ongelmaa ei esiinny.


Sonera ei vaan osaa. Ongelma on siinä että sinulla on Conax-kortinlukija ja maksukanavia käytösä normaalistikin. Tämä häiritsee Open Cablea, koska Sonera ei ole osannut avata kanavia oikein katsottavaksi. Ota maksukortti, ja mahdollisesti Conax-kortinlukijakin pois televisiosta tai digiboksista, ja ongelma korjautuu.

Tietenkään Minun Sonera ei myöskään osaa tiedottaa asiasta / ohjeistaa maksavia asiakkaitansa.

Sonera, hyvin te vedätte, totutulla linjalla.
Päivitettynä tietona, ongelma vaivaa ilmeisesti myös muita kaapelioperaattoreita.
Että tällä kertaa syyttävän sormen ei tarvitsekaan heilua pelkästään rakkaan maksullisten paperilaskujen toimittajamme suuntaan.
bunny kirjoitti:


Sonera ei vaan osaa. Ongelma on siinä että sinulla on Conax-kortinlukija ja maksukanavia käytösä normaalistikin. Tämä häiritsee Open Cablea, koska Sonera ei ole osannut avata kanavia oikein katsottavaksi. Ota maksukortti, ja mahdollisesti Conax-kortinlukijakin pois televisiosta tai digiboksista, ja ongelma korjautuu.

Tietenkään Minun Sonera ei myöskään osaa tiedottaa asiasta / ohjeistaa maksavia asiakkaitansa.

Sonera, hyvin te vedätte, totutulla linjalla.


Kiitos bunny! Nyt toimii! :)

On se hyvä että on viisaita ihmisiä joukossa!
bunny kirjoitti:
Päivitettynä tietona, ongelma vaivaa ilmeisesti myös muita kaapelioperaattoreita.
Että tällä kertaa syyttävän sormen ei tarvitsekaan heilua pelkästään rakkaan maksullisten paperilaskujen toimittajamme suuntaan.


Ja taisi olla myös asiakkaan laitteistosta kiinni, kun ainakin täällä näkyi kanavat ihan hyvin vaikka boksissa oli siihen paritettu kortti kiinni.

Humax CXHD-5000C

Vastaa