Skip to main content

canal+

  • December 11, 2014
  • 15 kommenttia
  • 2 katselukertaa

terve. tilasin canal+ totalin 3kk joka olisi pitänyt eilen ruveta parisssa tunnissa näkymään mutta ei näy. samalla olisi pitänyt poistua näkyvistä 2 kk testijakso kanavat.

15 kommenttia

  • May 7, 2012
Hei pulu1990,
Asia on laitettu selvitykseen. Palaamme tähän mahdollisimman pian tässä samassa viestiketjussa!

  • May 8, 2012
hei. Joko on tietoa?

  • May 8, 2012
perjantaina kanavapaketin tilasin jääkiekon mm kisojen vuoksi, että näen ruotsissa pelattavat pelit. luvattiin että näkyy viimeistää perjantai illalla. Saako tälläisestä jotain korvausta tai hyvitystä?

  • May 9, 2012
no joko on tietoa?

  • May 9, 2012
Hei Pulu1990

Asia on edelleen selvityksessä. Pyrimme saamaan asian kuntoon mahdollisimman pian.

  • May 9, 2012
mikä siellä on vikana? Soneralla tuntuu olevan aina ongelmia. Aikaisempaan asuntoon netti asennettiin 3 viikkoa myöhässä ja nykyiseen asuntoon 3 päivää myöhässä ja kotitv palvelun aktivoiminen se vasta vaikeaa oli. Joka kerta kun olen tilannut niin aina tilaus kestää ja kestää.

  • May 9, 2012
Pulu1990: Joo ei siis Soneralla ole muuta kuin ongelmia. Ja et varmasti saa Soneralta tietoa mikä on vialla. Tai jos kertovat niin se on loppujen lopuksi sinussa se vika. Aika lailla kusetus firma tuo sonera. Mutta muuta kun ei tänne saanut niin pakko oli Sonera ottaa.

  • May 9, 2012
siltä se kyllä tuntuu. Otin typeränä 24kk sopimuksen vanhaan asuntoon kun ei halvempia ja muita oikein saanut. No mm-kisat ehtivät loppua ennen kuin canal + rupeaa näkymään.

  • May 10, 2012
missä vika?

  • May 11, 2012
missä vika???

  • May 11, 2012
Hei pulu1990 !

Asiasi on valitettavasti edelleen selvityksessä, ei olla unohdettu ja viimeksi tänään sitä kiirehditetty.

  • May 11, 2012
ja samalla haluaisun tiedustella että mikä laajakaistassa mahtaa olla vikana, kun päivittäin netti katkeaa vähintään 5 kertaa. Täytyy kyllä myöntää että palvelu on surkeaa. Onko huonosti toimiva netti ja surkea tilaus nopeus riittävä peruste purkamaan sopimus?

  • May 14, 2012
Hei pulu1990,
Canal+ Total tilaus on nyt ok, joten pitäisi näkyä. Ilmoittelethan, jos jotain ongelmaa sen kanssa vielä on. Jos tuo nettiyhteyden pätkiminen vielä jatkuu, ja on toistuvaa, suosittelen ehdottomasti olemaan yhteydessä Tekniseen Asiakaspalveluumme, joko soittamalla tai palvelupyynnöllä.

  • May 14, 2012
ruotsissa pelattavat ottelut alkaa olemaan loppu ja miten tuin korvauksen tau hyvityksen kanssa? Luvattiin että näkyy parissa tunnissa ja meni 10 päivää?? Muutaman kerran tuota asiaa kysynyt ja hienosti se on kierretty. Netistä tehty vikailmoitus kun käskettiin koittaa ensin toisella modeemilla mitä minulla ei ole ja asiakaspalveluun soitin että ei ole toista modeemia jos teidän lähettämä modeemi on rikki ja sanottiin vain että näillä mennään. Ja asiakaspalvelussa sanottiin että soittavat heti minulle kun canal+ näkyy. En ole ainakaan vielä soittoa saanut. Kyllä canal+ näkyy, mutta soneralla lupaillaan paljon mutta lupauksia ei pidetä.

  • May 15, 2012
Hei pulu1990!

Asiakaspalvelu käsittelee jokaisen hyvitysasian tapauskohtaisesti. Suosittelen sinua ottamaan yhteyttä joko soittamalla tai varaamalla soittoajan asiasi hoitamiseksi.

Mikäli sinulla ei ole mahdollisuutta testata liittymääsi toisella modeemilla, niin voit myös testata omaa modeemia liittämällä sen varmasti toimivaan laajakaistaan esim. kaverin tai sukulaisen luona. Joissain Sonerakaupoissa on myös mahdollisuus testata omaa modeemia.

Vikapalvelussa halutaan aina ensin rajata pois mahdollisuus siitä, että asiakkaan laitteet ovat vialla. Jos asentaja tulee paikan päälle ja selviää että vika on esim. modeemissa, joutuu asiakas maksamaan turhasta asentajakäynnistä 99,81€. Oman modeemin testaaminen on tuohon summaan nähden pieni vaiva.