Moi,
Viimeisimmän boksin päivityksen jälkeen Canal+:n on demand -leffoissa on ollut pieni äänen ja kuvan epäsynkka.Ovatko muut havainneet samaa?
SF anytimen leffoissa ongelmaa ei ole, joten omissa kytköksissä vikaa ei pitäisi olla.
Käytössä on 100M yhteys ja Thompsonin reititin.
Teemu
Sivu 1 / 1
Tiedossamme ei ole yleistä havaittua häiriötilannetta tähän palveluun liittyen. Selvitämme asiaa ja ilmoitamme tarkemmin, kun asiaan on tullut lisätietoa.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Asiaa on tutkittu ja selvitetty jatkotukemme toimesta, mutta testeissä tällaista epäsynkronia ei ole havaittu. Jos ongelma on sinulla kuitenkin vielä jatkunut, onko käytössäsi esimerkiksi jokin AV-vahvistinlaite, jonka kautta ääni tulee?
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Moi,
Minulla on myös vahvistin, mutta ääni kulkee tv:n kautta ja tv:ssäkin tuota olen havainnut. Ei ole aina yhtä häiritsevällä tasolla, mutta on sitä edelleen esiintynyt.
Toinen kysymykseni on tämän Canal+ Ondemand-palvelun jatkuminen.
Nyt kun katson uuden Sonera Koti -palvelun kanavapaketteja ei canal+:n kohdalla ole mitään mainintaa tästä on demand -palvelusta, josta ainakin itse olen pitänyt. Eli jatkuuko se edelleen?
Minulla on myös vahvistin, mutta ääni kulkee tv:n kautta ja tv:ssäkin tuota olen havainnut. Ei ole aina yhtä häiritsevällä tasolla, mutta on sitä edelleen esiintynyt.
Toinen kysymykseni on tämän Canal+ Ondemand-palvelun jatkuminen.
Nyt kun katson uuden Sonera Koti -palvelun kanavapaketteja ei canal+:n kohdalla ole mitään mainintaa tästä on demand -palvelusta, josta ainakin itse olen pitänyt. Eli jatkuuko se edelleen?
Kanavapakettien ja on-demand palvelujen saatavuus ei vähene kohteissa joissa on 100/10M Laajakaista Extra. Lisätietoa otsikon Videovuokraamo alla tällä sivulla.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.